Offroad LS bana i Stockholm
Re: Offroad LS bana i Stockholm
det blev buggy race 1:10 inomhus i Skarpmäck idag, kanske blir sol imorgon 

Prestwich Makara 57"
Zen7
Zen7
Vad sägs om att sätta upp ett datum för en första vårträff på banan? Förslag lördag den 30/3 om väder och vind tillåter...
VAKNA NU ALLA SEGA 08or..

VAKNA NU ALLA SEGA 08or..
Om jag inte jobbar och om jag har satt ihop biljäveln så måste jag nog vara med 
Låter roligt
Jag får åka bort till banan och kolla i veckan. Men med tanke på all sol den senaste tiden borde det funka.
Dessvärre tror jag inte att mina bilar är klara förän i april. Jag testar lite olika setupps på Buggyn just nu.
// Dakeman
Jag får åka bort till banan och kolla i veckan. Men med tanke på all sol den senaste tiden borde det funka.
Dessvärre tror jag inte att mina bilar är klara förän i april. Jag testar lite olika setupps på Buggyn just nu.
// Dakeman
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
kbm021 wrote:Jag vill också, men måste konvertera färdigt! Lär dröja ett litet tag. Får sattsa på trollhättan träffen 21april eller när det var.
Har ni en stor och bra bana i sthlm grabbar? här i västerås finns det inte ett smack, tråkigt
Vore roligt om du kom och körde med oss i sommar. Du är mer än välkommen till banan när du vill
HPI Baja 5B SS
- Benny Klimp
Absolut, jag e på...ska fixa bilen tills dess. Var på banan idag och kikade....det är en hel del vatten och floder på sina ställen. Men lite mer värme så ....fanns även en del is. I övrigt som vanligt....den behöver bara
lite kärlek och omtanke av oss.

Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Ok, låter bra. Då får vi hoppas att värmen kommer snart...
Vi kollar under veckan hur vädret är så stämmer vi av mot helgen.. 
Roligt! Det är bara att komma och köra! Läs första sidan i denna tråd för lite info. Banan kommer vara ganska blöt och lerig någon månad till.Fjux wrote:Hej. Vi är ett gäng ifrån vallentuna som gärna skulle vilja köra med er när vi får tid. Just nu är vi 1 traxxas slash 4x4 brushless, 1 HPI Savage XL, 1 Traxxas Jato 3,3 och en Traxxas Revo 3,3. Är banan öppen vintertid eller är det kanske till våren man skall planera in sig?
Mvh Andreas
HPI Baja 5B SS
- Benny Klimp
Hallå boys.. nu verkar ju våren träng på ordentligt.... här är kanske lite offtopic... men nått som kan få oss att längta ännu mera!!!

HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
-
Kalleballe
- Phone Number: 0709998877
Hej alla LS 08:or. Jag har legat på latsidan med min bilrenovering så jag är inte redo att köra. Men sablar vad sugen jag blev nu när jag logga in här och botaniserade lite. Ska få arslet ur vagnen och fixa till den nu.
Ha det gott så länge och uppdatera när ni planerar att köra så skall jag komma så fort bil rackarn är hel och ren.
Ha det gott så länge och uppdatera när ni planerar att köra så skall jag komma så fort bil rackarn är hel och ren.
Stock HPI Baja 5T gryddad med lite uppdateringar.
Tja Kalle! Ja sätt fart nu så ser vi till att styra ihop något inom kort. Dakeman var förbi banan i veckan och det är enligt honom väl mycket vatten kvar än. Så får väl vänta nån vecka till om inte nån ställer upp på mudrace. Jag gör det gärna...Kalleballe wrote:Hej alla LS 08:or. Jag har legat på latsidan med min bilrenovering så jag är inte redo att köra. Men sablar vad sugen jag blev nu när jag logga in här och botaniserade lite. Ska få arslet ur vagnen och fixa till den nu.
Vad säger ni om ett första race den 14e april? Jag drar till banan imorgon...men det blir inget mudrace
Håller på att köpa en Land Rover Discovery till denna säsong, för att ta mig till banan med alltså! Grejen är att då kan vi ha den som förar torn, då den har ett Roof Rack
Håller på att köpa en Land Rover Discovery till denna säsong, för att ta mig till banan med alltså! Grejen är att då kan vi ha den som förar torn, då den har ett Roof Rack
HPI Baja 5B SS
-
adrenaline
tycker ni 08:or ska ta o rulla hitåt med till rö gropen
en väldigt stor grop med sjukt mycket sand och backar till tusen, förr så köres de mycket cross där men inte idag pga sabotage av plantage! och jag håller till på knatte cross banan som är sjukt kul och bra för våra bilar
en kille som arrenderar mark i gropen kom förbi i somras och blev väldigt nyfiken och titta en stund sen åkte han hem och hämtade sin son och sen va dem med resten av den tiden vi va där. de va absolut inga problem att vi körde där då man längre inte får vistas där förutom terräng bilarna
bild på knatte banan!

en väldigt stor grop med sjukt mycket sand och backar till tusen, förr så köres de mycket cross där men inte idag pga sabotage av plantage! och jag håller till på knatte cross banan som är sjukt kul och bra för våra bilar
en kille som arrenderar mark i gropen kom förbi i somras och blev väldigt nyfiken och titta en stund sen åkte han hem och hämtade sin son och sen va dem med resten av den tiden vi va där. de va absolut inga problem att vi körde där då man längre inte får vistas där förutom terräng bilarna
bild på knatte banan!

- Benny Klimp
Fan vad härligt Kalle/Dakeman.. jag ser framemot att stå på ditt tak.....
Hoppas det håller för oss alla! Ska bli sjukt kul att komma igång igen.
Hallå grabbar..även om vi inte kan köra den 30e Mars så tycker jag endå att vi ska mötas upp på banan för lite allmän banskötsel efter vinterns hårda åtgång.
Eller vad säger ni?
Mvh Benny Klimp

Hoppas det håller för oss alla! Ska bli sjukt kul att komma igång igen.
Hallå grabbar..även om vi inte kan köra den 30e Mars så tycker jag endå att vi ska mötas upp på banan för lite allmän banskötsel efter vinterns hårda åtgång.
Eller vad säger ni?
Mvh Benny Klimp
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
- Benny Klimp
Ser mitt egna misstag nu.. självklart så menade jag ju den 31 mars.. då den 30 är ju en fredag....
Vad säger ni? Vore ju bra om vi hade haft lite skötsel innan den 14e april, så vi bara kan njuta av att köra då...
Vad säger ni? Vore ju bra om vi hade haft lite skötsel innan den 14e april, så vi bara kan njuta av att köra då...
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.