Sant!huSSe wrote:ja man kan ju inte klaga på deras kund support!
![]()
kul att det går på garantin....
Burnout´s TWINEX 57cc 5T
Re: Burnout´s TWINEX 5T
Jag tror blir samma 61cc men beror dom hitta fel eller problem..Robban wrote:Härligt Pontus! Blir det fortfarande 61 cc? Eller går du ner litegrann?Burnout wrote:jag har fått sista svar från sean och han sa behöver inte att jag betala för laga twin utan garanti!!!![]()
![]()
Grymt Sean!!!![]()
äntligen twin är på vägen till dom!
laga twin ca 1-2veckor sen tillbaka twinnen!![]()
![]()
Kan blir kul att köra med twinnen i sommar!
Dom kommer meddela mig om problem eller frågar.
enkelt vi får se!
Paket vara framme senast onsdag till OBR
finns i paket papper som jag skriva vad som problem på twin och rätt mycket problem på twin!
Blir ju roligt om du får igång denna... är ju den grymmaste motorn som finns enligt mig.
Håller med dig!S 500 R wrote:Blir ju roligt om du får igång denna... är ju den grymmaste motorn som finns enligt mig.
den ska blir killer i sommar!
Jag bara lite irriterande på tull som går långsamt, Motorn är i New York och fast i tull
Trots jag skicka den som express "EMS"..
Hoppas snart fortsätt mot till OBR
Trots jag skicka den som express "EMS"..
Hoppas snart fortsätt mot till OBR
Fortfarande fast i tull i NY
.. tullpersonal var nyfiken i paket eller tror farligt i ??

Kul att du får hjälp med denna best.. Som Stefan sa är det en av de lurvigaste på marknaden.. Ska du konvertera till metanoldrift när den ändå är där??
Billös expertkommentator..
Jag har inte planera att konvertera till metanoldrift..Bjuggen wrote:Kul att du får hjälp med denna best.. Som Stefan sa är det en av de lurvigaste på marknaden.. Ska du konvertera till metanoldrift när den ändå är där??
Just nu jag kan säg bara att den får "garanti -reparation"
Beror dom bara hitta vad som fel på twinnen..
Äntligen Twinnen är hos OBR nu!
Ska blir spännande att dom har hitta fel eller något
Ska blir spännande att dom har hitta fel eller något
Sean sa mig att den twinnen ska prova i bänkar om se något fel, Sen plocka isär hela twinnen
Jag tänkte uppdatering min chassis bytta till nya bak chassis samma som i predator.
Också nya hostile hub och småsaker..
Lagom att den sett stort klar just nu. bara vänta tillbaka motorn inom 1-3veckor.
Jag tänkte uppdatering min chassis bytta till nya bak chassis samma som i predator.
Lagom att den sett stort klar just nu. bara vänta tillbaka motorn inom 1-3veckor.
Fråga då hur många hästar den motor gerBurnout wrote:Sean sa mig att den twinnen ska prova i bänkar om se något fel, Sen plocka isär hela twinnen![]()
Jag kan fråga till Sean då..jebogren wrote:Fråga då hur många hästar den motor gerBurnout wrote:Sean sa mig att den twinnen ska prova i bänkar om se något fel, Sen plocka isär hela twinnen![]()
- J.A racing
Pontus hoppas Sean fixar felet på din motor, så här ska den gå men glöm inte killswitch´n
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ser ut som dom hade fått fart på den motorn.J.A racing wrote:Pontus hoppas Sean fixar felet på din motor, så här ska den gå men glöm inte killswitch´n![]()
wow! verkligt livsfarligt har inte killswitchJ.A racing wrote:Pontus hoppas Sean fixar felet på din motor, så här ska den gå men glöm inte killswitch´n![]()
Visst, just nu jag har inte hörs av sean.
Jag ska kolla upp och hur går med min twin