Benny Klimp wrote:Halllå boys... hoppas alla lever i vinterkylan??
Vad sägs om kanske lite körning nån helg om minusgraderna håller i sig?
Sen bara så ni vet så är Filmer på G ifrån storkörningen vi hade i juli, har fått tag i en kollega som är lite snabbare än dom andra polarna... så håll ut dom kommer...
Kan ju bara säga att vi hade fått en hel del sjyssta actionbilder iaf hehe.....![]()
Rock on!
ska vi prel boka ett datum? Givet att vädret får avgöra... Har du filmat? Klipp iordning den! Lägg upp några bilder itråden om du har det färdigt...Benny Klimp wrote:Halllå boys...
Sen bara så ni vet så är Filmer på G ifrån storkörningen vi hade i juli, har fått tag i en kollega som är lite snabbare än dom andra polarna... så håll ut dom kommer...
Kan ju bara säga att vi hade fått en hel del sjyssta actionbilder iaf hehe.....![]()
Rock on!
JAG VILL SNÖBASHA NU... FÅ IHOP ERA RAKETER NU SÅ SER VI TILL ATT BOKA EN LÖRDAG ALT SÖNDAG INOM KORT....Benny Klimp wrote:Absolut, jag har ju allt material ifrån i sommras som en polare håller på att slänga ihop.
Körningen är ifrån den dagen då vi var 6 eller 7 bilar kommer inte ihåg riktigt.
Självklart kan jag slänga ut lite bilder.
Är ju så sugen på vintetkörning nu, jag och bagarn var inne och beställde på ddm igår. Så snart har man allt för den kommande säsongen.uu
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests