Maverick Black Out MT.
- J.A racing
Re: Maverick Black Out MT.
Tjat, tjat, tjat 
Här kommer det några:

Här kommer en smart lösning på ett hål som man kom på senare att man skulle fylla.

Här kommer det några:

Här kommer en smart lösning på ett hål som man kom på senare att man skulle fylla.

-
Ntch in da dirt
Är det den ställbara så blir det till att borra fyra justerings hål i kopplings klockan då!S 500 R wrote:Jag har skaffat en ny koppling till denna med. FG variant av Lauterbachkoppling
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Det är den justerbara. Nja, jag tar bort klockan i så fall.T powa wrote:Är det den ställbara så blir det till att borra fyra justerings hål i kopplings klockan då!S 500 R wrote:Jag har skaffat en ny koppling till denna med. FG variant av Lauterbachkoppling
Nu är batteriet satt på laddning. Ska se om jag kan få liv i bilen i morgon om det inte blåser storm.
Så lite!waqr wrote:Kanon, tack för bilderna Stefan!
Kommer du inhandla en ny kaross eller kör du med den färdigmålade? Tycker den färdigmålade är riktigt snygg så jag kör nog med den ett tag iallafall.....
Letar Baja 5B
Jag kommer köra med orginalkarossen att börja med jag också. Men sen blir det bubbla karossen. Blir lite retro med den. Men det krävs en del moddning för att få dit den.
Då är den färdig för inkörning..
Är det bekräftat att dämparna är samma som framdämparna på HPI Baja?
Letar Baja 5B
Det är inte samma. Det skiljer 15mm har jag för mig. Alltså HPI är 15 mm längre. Men det borde gå. Ska prova senare.
Då var den igång.... en kort stund. Insåg att jag hade satt justerskruvarna fel på fuggen. Så den blev väl toksur gissar jag på! Så får vänta lite och dra i snöret igen sen.
Så, då står den och puttra där ute... går sin första tank på tomgång. Kanske man kan köra lite sen... annars blir det lite körning i morgon!