Maverick Black Out MT.
Re: Maverick MT.
Skit samma vem som tillverkar den. Ägarna är nöjda och den är hur brutal som helst 
Letar Baja 5B
Re: Maverick MT.
waqr wrote:Skit samma vem som tillverkar den. Ägarna är nöjda och den är hur brutal som helst
Re: Maverick Black Out MT.
Hur är den i storlek? Jämfört med FG och MCD?
Jag har för mig att den är 75cm lång och 60cm bred.
- Lotus
- Phone Number: 0709998877
Den funkar säkert fint!
Finns ju i princip inga modeller som håller rakt ur lådan när man stoppar i värre motorer osv. Och att uppgradera och hitta lösningar som håller är ju halva grejen med denna hobby.
HPI har väl egentligen inget med just denna bil att göra, men den säljs av HPI Europe. Därav kommer namnet HPI in i bilden.
Finns ju i princip inga modeller som håller rakt ur lådan när man stoppar i värre motorer osv. Och att uppgradera och hitta lösningar som håller är ju halva grejen med denna hobby.
HPI har väl egentligen inget med just denna bil att göra, men den säljs av HPI Europe. Därav kommer namnet HPI in i bilden.
Den är stor som ett husS 500 R wrote:Jag har för mig att den är 75cm lång och 60cm bred.
Exakt! Som du säger Lotus. Finns ingen som håller. Men med tanke på priset på denna så känner jag att den är värd var ända krona.
Vad sluta pengen på?
detta kanske vore nåt??
http://www.youtube.com/watch?v=9gf77csrP1Q
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Nä, inget för mig.huginen wrote:detta kanske vore nåt??
Nästan identiskt med MCD Monster då 750 x 610mmS 500 R wrote:Jag har för mig att den är 75cm lång och 60cm bred.
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Kunde nästan tror det...Mats B wrote:Nästan identiskt med MCD Monster då 750 x 610mmS 500 R wrote:Jag har för mig att den är 75cm lång och 60cm bred.
Ca 6500:-Robban wrote:Vad sluta pengen på?
- Lotus
- Phone Number: 0709998877
Ska bli spännande att se vad du tycker om den. Jag har inte vågat plocka dem efter problemen med första utgåvan. Det var en del skriverier om att plasten inte håll måttet osv. Men har de fått ordning på det kan det bli en bra instegsbil i LS världen 
Ja, som sagt det åter står att se. Jag ska medela hur den är. Men det man har sett av V3 så känns det som dom har gjort något bättre. Men annars är ju alun billig till denna.
Vad kan detta vara...