Svart är ju jäkligt snyggt att titta på, synd att den inte är lika praktisk...S 500 R wrote:Min är nästan bara svart... med lite gult ifår gå.
JoJo´s GT
Re: JoJo´s GT
Jag vet... men för det priset jag fick den karossen för kunde jag inte säga nej. Då var den färdiglackad. Funkar det inte får jag byta helt enkelt.jojomek wrote:Svart är ju jäkligt snyggt att titta på, synd att den inte är lika praktisk...S 500 R wrote:Min är nästan bara svart... med lite gult ifår gå.
Var hos Roger på Hobbygården idag för att hämta min nya kaross och lite annats smått och gått...
Men tack vara Peter7 så blev det inget idag... han har ju beställt en ny bil så du kunde ju inte jag vara sämre.... så jag beställde också en ny kärra
Så helt plötsligt fick jag en bil över, vad skall jag göra med den
Men tack vara Peter7 så blev det inget idag... han har ju beställt en ny bil så du kunde ju inte jag vara sämre.... så jag beställde också en ny kärra
Så helt plötsligt fick jag en bil över, vad skall jag göra med den
Haha fan vad gott att höra!:) Roger blev nog glad iallafall:)
Gör som jag ska göra, regnbil:) Dumt att köra i regn och förstöra en ny fin bil:)
Gör som jag ska göra, regnbil:) Dumt att köra i regn och förstöra en ny fin bil:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Jäkla Roger!!! han gav mig ett pris jag inte kunde motstå....
Äh det skall inte regna nästa år när vi kör tävlingar, det fick vi nog av i år!!
Nä tror jag sätter ihop den som det var tänkt och säljer så vi kan få ut fler förare istället
Har planerat in så vi hämtar bilarna samma dag, tänkte det kunde vara kul att snacka lite
Äh det skall inte regna nästa år när vi kör tävlingar, det fick vi nog av i år!!
Nä tror jag sätter ihop den som det var tänkt och säljer så vi kan få ut fler förare istället
Har planerat in så vi hämtar bilarna samma dag, tänkte det kunde vara kul att snacka lite
Har funderat på att sälja min också men något säger till mig att den kan vara bra att ha:)
Fan vad kul! Får Roger ta och bjuda på lite Kaffe! Kan ju bestämma vilken tid när det börjar närma sig..
Fan vad kul! Får Roger ta och bjuda på lite Kaffe! Kan ju bestämma vilken tid när det börjar närma sig..
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Låter som en attans bra idePeter7 wrote:Fan vad kul! Får Roger ta och bjuda på lite Kaffe! Kan ju bestämma vilken tid när det börjar närma sig..
Och nu var det din tur att få mig på andra tankar, sjukt onödigt att ha en extra bil:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
- J.A racing
Om det är min nya du tänker på så blev det en BMW M3 ALMS
Den "gamla" mellanchassit skall sättas ihop med lite nya delar sen skall den med säljas....
Haha så det tycker du Peter. Hoppas vi kan få lite nya förare nu när det finns fina bilar till salu
Den "gamla" mellanchassit skall sättas ihop med lite nya delar sen skall den med säljas....
Haha så det tycker du Peter. Hoppas vi kan få lite nya förare nu när det finns fina bilar till salu
Ja den är snygg, enda felet är ju att det är en BMW...
- J.A racing
Ja Porsche e ju alltid i en klass för sigjojomek wrote:Ja den är snygg, enda felet är ju att det är en BMW...
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jaha eftersom det hastigt och lustigt blev ändrade planer inför nästa säsong så fick jag sätta ihop den begagnade bilen jag redan hade köpt så den kan säljas.
"tyvärr" tog arbetslusten över och jag glömde fota... men här är iallafall en bild när den är färdigmonterad.
"tyvärr" tog arbetslusten över och jag glömde fota... men här är iallafall en bild när den är färdigmonterad.
Tjenix!
du o peter skulle kunna köra touring utan problem, ni kan inte skylla på stålar med tanke på era bilparker.

du o peter skulle kunna köra touring utan problem, ni kan inte skylla på stålar med tanke på era bilparker.