Kanske får igång den till imorgon
Offroad LS bana i Stockholm
Re: Offroad LS bana i Stockholm
Min startar inte, felsökte igår men blev lite arg och la ner projektet 
Det ska regna i natt så banan är nog sörja.Boonzie wrote:Min startar inte, felsökte igår men blev lite arg och la ner projektet
Du har inte kört många timmar med den där bilen. Vi hörs imorgon så får vi se om det blir nått.
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
Inte blivit mycket på banan men rev upp mossa på pappas gräsmatta i dalarna och kört med en kompis i grustaget här i Väsby 
Nästa helg får du följa med och köra 1/10 sc inomhus istället...vad säger du om det?Boonzie wrote:Inte blivit mycket på banan men rev upp mossa på pappas gräsmatta i dalarna och kört med en kompis i grustaget här i Väsby
HPI Baja 5B SS
Stellan, din Spartan skulle nog gå bra på banan idag 
HPI Baja 5B SS
Ja jäklar vilket skit väder det var idag då. Ser inte ut som att det blir någon körning idag Tror jag pallar mig ner till garaget istället och skruvar lite..Dakeman wrote:Stellan, din Spartan skulle nog gå bra på banan idag
Om jag är hemma då så kan jag hänga på och lufta raketen liteDakeman wrote:Nästa helg får du följa med och köra 1/10 sc inomhus istället...vad säger du om det?Boonzie wrote:Inte blivit mycket på banan men rev upp mossa på pappas gräsmatta i dalarna och kört med en kompis i grustaget här i Väsby
Har beställt nytt ESC till min inferno ve också, så snart är det liv i den också
Allt snack om vinterkörning på Rynos racetrack gör vi under "Träffar i Sverige" "Vinterträning på Rynos"
viewtopic.php?f=10&t=4273
Se till och kom dit på lördag! Låne bilar går att ordna

viewtopic.php?f=10&t=4273
Se till och kom dit på lördag! Låne bilar går att ordna

HPI Baja 5B SS
-
Kalleballe
- Phone Number: 0709998877
Det var ju i lördags man skulle
. Söndagen regna ju bort. Tyvärr var jag sjuk på söndagen också så för mig var det kört hur som helst. Nä nu blir det rivning och meck med bilen. Stor beställning på DDM black friday rea.
Ha det bra, kanske hänger med på en inomhus körning hos Ryno i vinter.
Kalle
. Söndagen regna ju bort. Tyvärr var jag sjuk på söndagen också så för mig var det kört hur som helst. Nä nu blir det rivning och meck med bilen. Stor beställning på DDM black friday rea.Ha det bra, kanske hänger med på en inomhus körning hos Ryno i vinter.
Kalle
Stock HPI Baja 5T gryddad med lite uppdateringar.
- Benny Klimp
Ohoj, alla kul att se att ni fortfarande liver.
Själv så springer jag runt och hoppas opå ltie snö, så vi kan köra ett snörejs oxå, skulle ju verkligen vara sjukt kul.
Själv så springer jag runt och hoppas opå ltie snö, så vi kan köra ett snörejs oxå, skulle ju verkligen vara sjukt kul.
Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Benny Klimp wrote:Ohoj, alla kul att se att ni fortfarande liver.
Yooo klimpen!
Nä snön kommit så sparkar vi igång vinter körningen. Älvsjö parkering är kanon att gasa runt på.
skulle vara trevligt om kommunen kunde ploga så man kommer in till banan och så kan alla gå och trampa ner snön så man kan köra där 
- Benny Klimp
Jo, men non from av plgning eller liknande bör det ju vara eftersom det är ett motionsspår. Dom lär väl säkert anlägga ett skidspår, så man kanske kan promenera brevid utan att pulsa i snö. Då får väl bajan åka pulka in ;=) 
Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
jo fast kanske inte bilvägen in till banan 
Det bästa är om det blir minus grader men ingen snö. Då försvinner ju leran i alla fall...och snorungarna på BMX....och moppe-asen...
HPI Baja 5B SS