Har Stubben SC bana inomhus?wrep wrote:Vi kan samåka från mig om du vill följa ngn gång... annars kör vi på skarpnäck också
Offroad LS bana i Stockholm
- J.A racing
Re: Offroad LS bana i Stockholm
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Japp... tror det är på torsdagar som är SC-dagar. Men man kan köra på lördagar också.
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
J.A racing wrote:Har Stubben SC bana inomhus?wrep wrote:Vi kan samåka från mig om du vill följa ngn gång... annars kör vi på skarpnäck också
Den är ganska liten...typ som mitt tv rum hemma
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
-
wrep
Dakeman wrote: Den är ganska liten...typ som mitt tv rum hemma
Har du så stor kåk
Skämt å sido det går rätt bra att köra där bara man inte har för slött styrservo.
Är det bara elbilar man får köra där inne?Dakeman wrote:Banan öppnar kl 10 på lördagar och stänger kl 14 (samma öppettider som RC affären). Track fee är 100kr. Det kan vara smart att ta med ett mekbord, stol, pengar, transponder och en lampawrep wrote:Jag är påtror att min polare Toomuch kommer också... vilka öppettider brukar de ha?
![]()
Kolla http://www.rynos.se
Hpi baja 5 sc
-
wrep
Ptr wrote: Är det bara elbilar man får köra där inne?
ja bara elbilar tyvärr
-
Kalleballe
- Phone Number: 0709998877
Hej alla LS-stockholmare. Är det någon som varit på banan nyligen? Jag tänkte, om det inte börjar snöa eller regna kraftigt i veckan, åka till banan i helgen. Lör eller sön. Köra en sista gång innan Kung Bore anländer och jag river bilen för att gå igenom den. Har inte varit på banan på länge av olika skäl men det kliar ordentligt i gasfingret. Så vad säger alla? Kan vi få till ett gäng om vädret tillåter.
Kalle.
Kalle.
Stock HPI Baja 5T gryddad med lite uppdateringar.
Måste fan få tummen ur jag med, kommer inte ens ihåg när jag var där sist... Var inne på att sälja den i förrgår tills jag såg DDM black friday sale, blir nog snarare lägga 3 papp till på bilen så man håller sig sysselsatt 
Finns en liten chans att jag åker till Göteborg på söndag, så för mig passar nog Lördag bäst
Finns en liten chans att jag åker till Göteborg på söndag, så för mig passar nog Lördag bäst
jag tror nog att banan är rejält blöt och lerig just nu
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Så du lever Kalle!
Pratade med andra kalle och vi funderar ev på att sticka dit i helgen och köra lite, han har även köpt ett tidtagningssystem som vi tänkte testa.
Pratade med andra kalle och vi funderar ev på att sticka dit i helgen och köra lite, han har även köpt ett tidtagningssystem som vi tänkte testa.
Kalleballe wrote:Hej alla LS-stockholmare. Är det någon som varit på banan nyligen? Jag tänkte, om det inte börjar snöa eller regna kraftigt i veckan, åka till banan i helgen. Lör eller sön. Köra en sista gång innan Kung Bore anländer och jag river bilen för att gå igenom den. Har inte varit på banan på länge av olika skäl men det kliar ordentligt i gasfingret. Så vad säger alla? Kan vi få till ett gäng om vädret tillåter.
Kalle.
-
Kalleballe
@Stelunex. Haha ja jag trodde också jag var död ett tag. Klart vi ska testa Dakemans tidtagnings system. Skulle vara jävligt coolt att få till ett fungerande system så man kan tävla mot sig själv lite. Meddela på valfritt sätt när ni bestämt vilken dag och tid ni tänkt testa det.
@Boonzie. Jag hade inte tänkt sälja bilen men jag måste erkänna att DDMs rea, som pågår just nu, nytände mig lite. Funderar hårt just nu på vad för grejer jag ska köpa och pyssla med under vintern på bilen. Ta med GoPro och häng med i helgen.
@Boonzie. Jag hade inte tänkt sälja bilen men jag måste erkänna att DDMs rea, som pågår just nu, nytände mig lite. Funderar hårt just nu på vad för grejer jag ska köpa och pyssla med under vintern på bilen. Ta med GoPro och häng med i helgen.
Kom på att jag måste kolla så den är ihopsatt, vet inte om jag pillade med något sistKalleballe wrote:@Boonzie. Jag hade inte tänkt sälja bilen men jag måste erkänna att DDMs rea, som pågår just nu, nytände mig lite. Funderar hårt just nu på vad för grejer jag ska köpa och pyssla med under vintern på bilen. Ta med GoPro och häng med i helgen.
Jag kan båda dagarna! Räkna med att det är lerigt 
HPI Baja 5B SS
-
Kalleballe
Hej. Jag känner mig sjuk
och kommer inte ut till banan idag. Kanske gör ett nytt försök imorgon.
Bakis...Kalleballe wrote:Hej. Jag känner mig sjukoch kommer inte ut till banan idag. Kanske gör ett nytt försök imorgon.
Det verkar torka upp bra idag så det är nog bättre förutsättningar imorgon.
Jag kommer inte få ihop SC trucken så jag kommer bara att prova DCD tidtagningingssystemet. Ska bli intressant att se vem som kommer inneha banrekordet under vintern...
HPI Baja 5B SS