S500RTEN wrote:
Ja, kolfiberplattan är kanske inte bashprof... men jag kommer testa den... vill löpa kolfiberlinan ut.
Helt rätt, jag kommer att följa detta MYCKET noga.
Hur mycket vikt tror du att du kommer att spara?
S500RTEN wrote:
Ja, kolfiberplattan är kanske inte bashprof... men jag kommer testa den... vill löpa kolfiberlinan ut.
Du, jag har inte en aning... gör inte detta för vikten skulle... älskar bara kolfiberTEN wrote: Helt rätt, jag kommer att följa detta MYCKET noga.
Hur mycket vikt tror du att du kommer att spara?
Tackar!!! Får se när det blir klart bara...Jimmy wrote:Detta blir ett spännande projekt Stefanjag kommer garanterat att följa det.....
Nja, det är ju ingen färdig bil direkt... men det blir väl till slut.sideburn80 wrote:Det här ska bli intresant, kul!
Så det blev en MCD till slut, inte nå avundsjuk
S 500 R wrote:
Du, jag har inte en aning... gör inte detta för vikten skulle... älskar bara kolfiber![]()
Problemet med en kolfiberplatta och Vimmerby är väl det flyget!!! Känns som det flyget är lite för jävligt med tanke på dina duster med det flyget!TEN wrote:S 500 R wrote:
Du, jag har inte en aning... gör inte detta för vikten skulle... älskar bara kolfiber![]()
Jo jag vet, bara nyfiken på om du funderat på det då jag tror att en lättad MCD med vassa dämpare skulle bli redigt vass på banan i Vimmerby.
Hurraxen har kardan.Det är en helt ny bil,Inga FG delar passar.Det är ett annat märke....huSSe wrote:vad jag vet så är det bara mcd som har kardan. vet inte vad hurrax har, men tror rem. fg har rem.
Sen har vi givetvis alla billiga China-kopior också, för att inte glömma...Lusse wrote:Hurraxen har kardan.Det är en helt ny bil,Inga FG delar passar.Det är ett annat märke....huSSe wrote:vad jag vet så är det bara mcd som har kardan. vet inte vad hurrax har, men tror rem. fg har rem.
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests