Roliga historier!
Re: Roliga historier!
Det var inte lite mycket snuskskämt här heller. Nåja, det är väl det som går hem nu för tiden... 
Den unga kvinna skulle dra ut en tand och tandläkaren sa att detta normalt inte skulle göra ont.
Han lutade sig över henne, men sedan sa han förskräckt:
- Fröken du håller i mina testiklar.
– Ja, jag vet, sade hon leende, och vi skall inte göra varandra illa, eller hur? !!!
Han lutade sig över henne, men sedan sa han förskräckt:
- Fröken du håller i mina testiklar.
– Ja, jag vet, sade hon leende, och vi skall inte göra varandra illa, eller hur? !!!
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
En prostituerad är hos läkaren och får reda på att hon är gravid. Läkaren frågar vem fadern är. Hon svarar:
- Men hallå, om du äter en burk bönor, vet du då vilken böna som fick dig att fisa.
- Men hallå, om du äter en burk bönor, vet du då vilken böna som fick dig att fisa.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
- Det är konstigt att de där två fortfarande håller ihop.
Efter all skit som har kommit mellan dem.
- Vilka då?
- Skink halvorna!
Efter all skit som har kommit mellan dem.
- Vilka då?
- Skink halvorna!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- huSSe
- Hedersmedlem
Det var två norrmän och en svensk som bodde i America. Men en dag dog svensken, och då sa den ene norrmannen på hans begravning att "han var ju en bra kille i alla fall för han hade två rövhål!", Jaha, vad menar du då? sa den andra norrmannen. Jo, svarade norrmannen, för att varje gång vi gick in på en bar tillsammans sa bartendern ohh, "here comes the swedish guy with the two assholes!"
- huSSe
- Hedersmedlem
Kan du berätta varför du dricker så mycket.
- Jag ska förklara sa patienten. Jag blev kär i en änka som hade en vuxen dotter. Jag gifte mej med änkan o stax efter gifte sej min far med styvdottern. Då blev jag o min fru svärföräldrar till min far. Efter en tid fick min styvmor, alltså min frus dotter, en son. Den pojken blev min bror men även son till min frus dotter o därmed är vi mormor o morfar till min bror. Så fick jag o min fru en son, som blir min fars svåger. Min sons storasyster är hans farmor eftersom min far är hans farfar. Jag är bror till min egen son. Min son är min farmors brorson o jag är farfar till mej själv. Jag är bror till min far o både son o far till han. Min fru är min styvmor, mor, svägerska o styvdotter.
-Tack sa psykologen, jag tycker du ska fortsätta dricka.
- Jag ska förklara sa patienten. Jag blev kär i en änka som hade en vuxen dotter. Jag gifte mej med änkan o stax efter gifte sej min far med styvdottern. Då blev jag o min fru svärföräldrar till min far. Efter en tid fick min styvmor, alltså min frus dotter, en son. Den pojken blev min bror men även son till min frus dotter o därmed är vi mormor o morfar till min bror. Så fick jag o min fru en son, som blir min fars svåger. Min sons storasyster är hans farmor eftersom min far är hans farfar. Jag är bror till min egen son. Min son är min farmors brorson o jag är farfar till mej själv. Jag är bror till min far o både son o far till han. Min fru är min styvmor, mor, svägerska o styvdotter.
-Tack sa psykologen, jag tycker du ska fortsätta dricka.
Lille Oskar skrev ett brev till Gud och bad om 1000 kr. Brevet var adresserat till "Gud, Stockholm", så Posten skickade det till regeringen. Dom hade roligt åt brevet och bestämde sig för att skicka pengar. De tyckte 1000 kr var för mycket, så de skickade 100 kr.
Lille Oskar jublade, och skrev tackbrev: -"Kära Gud, tusen tack för pengarna. Jag ser att du skickade dem via regeringen, och de idioterna tog 90 procent i Skatt!
Lille Oskar jublade, och skrev tackbrev: -"Kära Gud, tusen tack för pengarna. Jag ser att du skickade dem via regeringen, och de idioterna tog 90 procent i Skatt!
Hpi Sprint Drift
Venom Vmx 450
Traxxas Slash 4x4
Venom Vmx 450
Traxxas Slash 4x4
Fondell wrote:Lille Oskar skrev ett brev till Gud och bad om 1000 kr. Brevet var adresserat till "Gud, Stockholm", så Posten skickade det till regeringen. Dom hade roligt åt brevet och bestämde sig för att skicka pengar. De tyckte 1000 kr var för mycket, så de skickade 100 kr.
Barnen i andra klass har fått en ny fröken.
När hon skriver på tavlan säger Peter:
- Fröken, du är rakad under armen!...
Fröken blir upprörd över detta och säger till Peter:
- Jag tycker inte om att du säger så, du kan gå hem!
Nästa dag skriver fröken åter på tavlan och lyfter sin andra arm och Peter säger:
- Fröken, du är rakad under din andra arm också!...
Denna gången blir fröken arg och säger till Peter:
- Du kan gå hem och stanna hemma resten av veckan!!..
På måndagen är Peter tillbaka i skolan, när fröken skriver på tavlan går pennan sönder och hon böjer sig fram för att plocka upp den...
Peter ställer sig upp, tar sin skolväska, går till dörren och säger:
– Vi ses i trean!
..
När hon skriver på tavlan säger Peter:
- Fröken, du är rakad under armen!...
Fröken blir upprörd över detta och säger till Peter:
- Jag tycker inte om att du säger så, du kan gå hem!
Nästa dag skriver fröken åter på tavlan och lyfter sin andra arm och Peter säger:
- Fröken, du är rakad under din andra arm också!...
Denna gången blir fröken arg och säger till Peter:
- Du kan gå hem och stanna hemma resten av veckan!!..
På måndagen är Peter tillbaka i skolan, när fröken skriver på tavlan går pennan sönder och hon böjer sig fram för att plocka upp den...
Peter ställer sig upp, tar sin skolväska, går till dörren och säger:
– Vi ses i trean!
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)