Roliga historier!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: Roliga historier!
En kissnödig tjej tvärvände när hon såg kön till damernas och smet istället in på herrarnas.
Hon satte sig bredbent över pissoaren och började kissa.
När hon var klar drog hon en riktigt ljudlig brakare.
Killarna inne på toaletten stirrade med stora ögon på tjejen, som fann sig snabbt.
- Vadå? sa hon. Ni skakar ju på den när ni är klara.
...Då kan väl jag för sjutton få blåsa min torr!!
Hon satte sig bredbent över pissoaren och började kissa.
När hon var klar drog hon en riktigt ljudlig brakare.
Killarna inne på toaletten stirrade med stora ögon på tjejen, som fann sig snabbt.
- Vadå? sa hon. Ni skakar ju på den när ni är klara.
...Då kan väl jag för sjutton få blåsa min torr!!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
- huSSe
- Hedersmedlem
Två gubbar sitter i bastun,den ene säger då förvånat: VAAA!!!!! är du rakad?
-Ja va faan..kan han inte stå upp ska han fasen inte ligga bekvämt heller!!
-Ja va faan..kan han inte stå upp ska han fasen inte ligga bekvämt heller!!
- huSSe
- Hedersmedlem
Drängen hade fått ett getingstick på ollonet, han frågade bonden vad han skulle göra.
- Häll upp grädde i ett glas och soppa ner ollonet så ska du se att det lenar.
Drängen gjorde som han hade blivit ordinerad, när han stod där med pitten i glaset så kom pigan in. Hon blev stående med gapande mun och stirrade.
- Vad stirrar du på, den här har du sett förut!
- Jo nog har jag det, men jag har aldrig sett när du laddar den.
- Häll upp grädde i ett glas och soppa ner ollonet så ska du se att det lenar.
Drängen gjorde som han hade blivit ordinerad, när han stod där med pitten i glaset så kom pigan in. Hon blev stående med gapande mun och stirrade.
- Vad stirrar du på, den här har du sett förut!
- Jo nog har jag det, men jag har aldrig sett när du laddar den.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- MrKnopfler
Uppfinnaren av Harley Davidson MC:n anlände till himlen, och fick prata med Gud…
”- Säg mig, var det inte du som uppfann kvinnan?
- Jo, svarade Gud.
...Du måste erkänna att det har blivit något konstruktionsfel;
1. För tung framdel.
2. Bullrar på tomgång.
3. Bakändan kastar.
4. Avgasröret sitter för nära insuget.
- Det är mycket möjligt att det har blivit något fel, svarade Gud.
-Men statistiken visar att det är många fler som rider på min uppfinning än din...
”- Säg mig, var det inte du som uppfann kvinnan?
- Jo, svarade Gud.
...Du måste erkänna att det har blivit något konstruktionsfel;
1. För tung framdel.
2. Bullrar på tomgång.
3. Bakändan kastar.
4. Avgasröret sitter för nära insuget.
- Det är mycket möjligt att det har blivit något fel, svarade Gud.
-Men statistiken visar att det är många fler som rider på min uppfinning än din...
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- huSSe
- Hedersmedlem
Göran dör och anländer till helvetet. Han möts av djävulen som berättar att alla som kommer till helvetet tvingas att välja mellan en rad olika tortyrformer som de ska utsättas för. Tortyren pågår i tusen år och det finns ingen möjlighet att slippa undan.
Djävulen leder Göran in rum fyllda av tortyrformer, de ena värre än de andra. Till slut kommer de in i ett rum där en ung, snygg, kvinnlig student utför oralsex på en man som är i full färd med att dricka öl.
”Nu börjar det likna nåt”, säger Göran till Djävulen.
”Är du säker”, svarar Djävulen. ”Tänk på att det varar i tusen år!”
”Jepp”, svarar Göran.
Djävulen går glatt fram till den unga kvinnan och säger: ”Du kan gå nu, jag har hittat din ersättare”.
Djävulen leder Göran in rum fyllda av tortyrformer, de ena värre än de andra. Till slut kommer de in i ett rum där en ung, snygg, kvinnlig student utför oralsex på en man som är i full färd med att dricka öl.
”Nu börjar det likna nåt”, säger Göran till Djävulen.
”Är du säker”, svarar Djävulen. ”Tänk på att det varar i tusen år!”
”Jepp”, svarar Göran.
Djävulen går glatt fram till den unga kvinnan och säger: ”Du kan gå nu, jag har hittat din ersättare”.
Bonden och drängen var ute i trädgården när det började regna. Han beordrade drängen att hämta stövlar. Drängen gick in, fick syn på pigan som stod lutad över köksbordet och kunde inte låta bli att sätta på henne. När husmodern kom ner stod de fortfarande där vid köksbordet och hon utbrast: Nä men så får ni inte göra! Då sa drängen: Jo då, det är din tur sen. Nehe! det skulle aldrig husbonden tillåta. Jodå! Sa drängen och ropade ut till bonden genom fönstret: Ska jag ta båda? Klart som fan att du ska ta båda.
Ett medelålders par i Pajala längtar en kall vinter efter värmen på Mllorca där de gifte sig för 20 år sen. Mannen åker av olika skäl ner dagen före hustrun. När han checkat in på hotellet upptäcker han att det finns dator och internet på rummet. han beslutar sig för att skicka ett mail till hustrun. Han råkar tyvärr stava fel i mailadressen och i cyber rymden betyder det att mailet hamnat hos någon annan. I detta fallet hos en prästänka i Sörmland, som just kommit hem från sin makes begravning. Sonen finner henne avsvimmad vid datorn och läser detta på skärmen: "Till min älskade hustru. Jag har precis kommit fram. Jag förstår att du är förvånad över att höra från mig men de har datorer här numer och jag ville passa på att maila. Allt är förberett för din ankomst imorgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. P.S Det är verkligen hett här nere......"
Ett medelålders par i Pajala längtar en kall vinter efter värmen på Mllorca där de gifte sig för 20 år sen. Mannen åker av olika skäl ner dagen före hustrun. När han checkat in på hotellet upptäcker han att det finns dator och internet på rummet. han beslutar sig för att skicka ett mail till hustrun. Han råkar tyvärr stava fel i mailadressen och i cyber rymden betyder det att mailet hamnat hos någon annan. I detta fallet hos en prästänka i Sörmland, som just kommit hem från sin makes begravning. Sonen finner henne avsvimmad vid datorn och läser detta på skärmen: "Till min älskade hustru. Jag har precis kommit fram. Jag förstår att du är förvånad över att höra från mig men de har datorer här numer och jag ville passa på att maila. Allt är förberett för din ankomst imorgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. P.S Det är verkligen hett här nere......"
Handlar av rcmaffian.se och DDM.
Kör HPI Baja 5b Med en del egen hemma mekade lösningar
Kör HPI Baja 5b Med en del egen hemma mekade lösningar
Alkotest?
Så här går det till i Norrland....
En polisbil rullade sakta fram utanför O´Learys i Gällivare precis efter stängningsdags. Precis då vinglade Pekka ut genom dörren, praktfullt på lyset och med bilnyckeln i högsta hugg. Polisbilen stannade och konstaplarna betraktade med häpnad hur Pekka beslutsamt kämpade sig fram mot parkeringen, där han provade nyckeln på inte mindre än fem bilar innan han hittade sin egen och mödosamt tog sig in bakom ratten.
Där satt han sedan alldeles stilla i tio minuter, varpå han startade vindrutetorkarna (det var en vacker sommarkväll och inte ett moln på himlen).
Därefter tände och släckte han strålkastarna några gånger, tutade och slog på och av varningsblinkern. Sen startade han motorn och la med ett skrapande i en växel. Bilen tog ett kort skutt framåt och motorn dog.
Han försökte några gånger till, alltmedan parkeringen tömdes på bilar.
Till sist, när han var ensam kvar, lyckades han få bilen att börja rulla framåt, tog sig ryckigt ut på gatan och satte kurs norrut.
Poliserna, som väntat tålmodigt, slog nu på sirener och blåljus samt körde fram och stoppade Pekka och bad honom blåsa. Dom trodde knappt sina ögon när apparaten inte gav något utslag!
-Du får lov att följa med oss och ta ett blodprov, det måste vara fel på apparaten, sa en av poliserna.
-Tvivlar jag på, flinade Pekka. Det är jag som är lockfågel ikväll!
Så här går det till i Norrland....
En polisbil rullade sakta fram utanför O´Learys i Gällivare precis efter stängningsdags. Precis då vinglade Pekka ut genom dörren, praktfullt på lyset och med bilnyckeln i högsta hugg. Polisbilen stannade och konstaplarna betraktade med häpnad hur Pekka beslutsamt kämpade sig fram mot parkeringen, där han provade nyckeln på inte mindre än fem bilar innan han hittade sin egen och mödosamt tog sig in bakom ratten.
Där satt han sedan alldeles stilla i tio minuter, varpå han startade vindrutetorkarna (det var en vacker sommarkväll och inte ett moln på himlen).
Därefter tände och släckte han strålkastarna några gånger, tutade och slog på och av varningsblinkern. Sen startade han motorn och la med ett skrapande i en växel. Bilen tog ett kort skutt framåt och motorn dog.
Han försökte några gånger till, alltmedan parkeringen tömdes på bilar.
Till sist, när han var ensam kvar, lyckades han få bilen att börja rulla framåt, tog sig ryckigt ut på gatan och satte kurs norrut.
Poliserna, som väntat tålmodigt, slog nu på sirener och blåljus samt körde fram och stoppade Pekka och bad honom blåsa. Dom trodde knappt sina ögon när apparaten inte gav något utslag!
-Du får lov att följa med oss och ta ett blodprov, det måste vara fel på apparaten, sa en av poliserna.
-Tvivlar jag på, flinade Pekka. Det är jag som är lockfågel ikväll!
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
- MrKnopfler