Nobelbanan i Karlskoga
Re: Nobelbanan i Karlskoga
Det jag saknade mest var bankningar på ett par kurvor ( den längst bort på höger sida och svängen innan start och målrakan) sen en riktig trappa upp på kontainern.
Det är juh din nu!Carbon-Dave wrote:Ser att ni gräver ner Robbans drivaxel i första böjen.....bra det......
Skulle nog efterlysa lite bättre samarbete under körningen.. ALLA ska hjälpas åt med bilvältningen.. Tyckte riktigt synd om Waqr i början då han ensam fick sköta all vältning.. Skärpning till alla, inklusive undertecknad
Sen skulle en trappa till förartornet sitta som en smäck.. Likaså lite bankning i kurvorna som Stefan nämnde..
Sen skulle en trappa till förartornet sitta som en smäck.. Likaså lite bankning i kurvorna som Stefan nämnde..
Billös expertkommentator..
Bra där bjuggas. Daniel fick kämpa hårt i början där. Men sen kom vi igång, dom flesta av oss iafBjuggen wrote:Skulle nog efterlysa lite bättre samarbete under körningen.. ALLA ska hjälpas åt med bilvältningen.. Tyckte riktigt synd om Waqr i början då han ensam fick sköta all vältning.. Skärpning till alla, inklusive undertecknad![]()
Idag (morse) var jag uppe vid banan och krattade och tog bort sten, men tyvärr började det rengna så mycket så jag gav upp....Jag hoppas på bättre väder Mån-Tis kväll så jag kan fortsätta med b.l.a trappen upp till förartornet samt att fortsätta krattandet och lägga rätt ban markeringarna.Det är ju snart träff här igen
Jag hoppas Daniel kommer hem från sin semester snart så jag får lite hjälp 
Jag hoppas Daniel kommer hem från sin semester snart så jag får lite hjälp http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Ja du får göra i ordning banan så att vi andra kan komma upp och förstöra den igen. 
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Japp ni är välkommnaLusse wrote:Ja du får göra i ordning banan så att vi andra kan komma upp och förstöra den igen.
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
Jag är ju hemma Jimmy. Har ringt dig två gånger idagJimmy wrote:Idag (morse) var jag uppe vid banan och krattade och tog bort sten, men tyvärr började det rengna så mycket så jag gav upp....Jag hoppas på bättre väder Mån-Tis kväll så jag kan fortsätta med b.l.a trappen upp till förartornet samt att fortsätta krattandet och lägga rätt ban markeringarna.Det är ju snart träff här igenJag hoppas Daniel kommer hem från sin semester snart så jag får lite hjälp
Letar Baja 5B
Idag har vi fixat lite med banan inför träffen igen. Måste ju se till att den är i toppskick innan vi lurar hit er igen 
Nu har trappen börjat ta form och ledstängerna är upskruvade. Nästa vecka får vi i trappstegen också så då ska den vara klar. I övrigt har banan skrapats och lagts mer sand på så nu är den hyfsat jämn och fin.
Lägger även upp en bild på Jimmys fina skyltar som han skrev idag för att skrämma bort crossåkarna

Uploaded with ImageShack.us

Nu har trappen börjat ta form och ledstängerna är upskruvade. Nästa vecka får vi i trappstegen också så då ska den vara klar. I övrigt har banan skrapats och lagts mer sand på så nu är den hyfsat jämn och fin.
Lägger även upp en bild på Jimmys fina skyltar som han skrev idag för att skrämma bort crossåkarna

Letar Baja 5B
Nice!! Blir kanon detta ju!
Fan vad fin banan ser ut..Kannn ni hålla den så fin till jag kommer upp?.... 
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Vi hoppas på detLusse wrote:Fan vad fin banan ser ut..Kannn ni hålla den så fin till jag kommer upp?....
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
Ser riktigt bra ut det där! Snyggt jobbat!
Ska bli ett nöje att få putta av malte från banan igen! 
Jätte snyggt!!!