Offroad LS bana i Stockholm
Re: Offroad LS bana i Stockholm
Mycket trevlig, fick ett 4300mah hump med på köpet! Nu har han typ "butik" vid en rör firma på telegramv. I nacka
Prestwich Makara 57"
Zen7
Zen7
Vart de någon
igår? själv va man hemma och hade fullt upp inför den stundande semestern. 
igår? själv va man hemma och hade fullt upp inför den stundande semestern. HPI NOS-Edition 2.0 Baja 5B ojojoj standard
Det blev för dålig uppslutning igår. Men på fredag eftermiddag/kväll kanske vi skulle göra ett nytt försök? Vilka är med då?Nihlén wrote:Vart de någonigår? själv va man hemma och hade fullt upp inför den stundande semestern.
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
Tyvärr inte jag... igen, åker till tyskland fredag em... och åter först tisdag nästa vecka så ingen körning i helgen heller för min del. 
HPI NOS-Edition 2.0 Baja 5B ojojoj standard
- Benny Klimp
Surt, jag får hoppa fredag jag oxå. Då jag jobbar natt hela helgen, men hoppas att det blir lite köra nästa vecka.
Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Om inte regnet kommer som utlovat kommer jag och gasar med Bajan... Men som det ser ut nu ska det ösa ner en massa regn imorgon... 
Kommer imorgon också om det inte regnar 
Ska dit idag och övningsköra
Gick övningskörningen bra?Boonzie wrote:Kommer imorgon också om det inte regnar
Jag kommer också på fredag
HPI Baja 5B SS
Jarå, kollegans bil krånglade lite dock :/
hamnade upp och ner ett par gånger och flög ur första doserade kurvan lite graciöst ett par gånger =)
hamnade upp och ner ett par gånger och flög ur första doserade kurvan lite graciöst ett par gånger =)
Hehehe, doserna är farliga...Boonzie wrote:Jarå, kollegans bil krånglade lite dock :/

Vi blir några stycken idag!
Så vi håller nog på framåt 20.00 ikväll. Stelunex är nog där från kl 16.30. Vädret verkar bli fint också!
Så vi håller nog på framåt 20.00 ikväll. Stelunex är nog där från kl 16.30. Vädret verkar bli fint också!
HPI Baja 5B SS
Vi var 5 som körde idag. Stekunex var den enda som klarade sig ifrån bilhaveri. Min bil gav upp kl 20.00
Boonzie och jag fixade till det nya hoppet så nu är den nya delen nästan klar! Kommunen har gjort sin klippning av banan för andra gången i år, tack Björn
Vi planerar att ha en fixar dag nästa vecka. Vi återkommer om det. Så det är bara att börja förbereda chefen på en ledig dag...
Boonzie och jag fixade till det nya hoppet så nu är den nya delen nästan klar! Kommunen har gjort sin klippning av banan för andra gången i år, tack Björn
Vi planerar att ha en fixar dag nästa vecka. Vi återkommer om det. Så det är bara att börja förbereda chefen på en ledig dag...
HPI Baja 5B SS
Tack alla för idag. Vart ju riktigt bra race...
Nästa sväng blir lite banvård tror jag. SKa kolla upp ang pallar till tillfälligt förartorn omg. Har ev fixat fromplyfa som vi även kan använda. Återkommer om detta.
Over and out for today.....
Over and out for today.....
Var skitkul att köra igår 
Stort tack till stelunex för justeringen av förgasaren, blev en helt annan bil!
Var inte kopplingen som felade på bilen, när jag tog bort drevkåpan låg det en hög med svart plast i den, mitt huvuddrev saknade lite kuggar..
Öppnade kopplingen för att kolla den när jag ändå var igång, har tydligen en elcon koppling, hel var den också
Stort tack till stelunex för justeringen av förgasaren, blev en helt annan bil!
Var inte kopplingen som felade på bilen, när jag tog bort drevkåpan låg det en hög med svart plast i den, mitt huvuddrev saknade lite kuggar..
Öppnade kopplingen för att kolla den när jag ändå var igång, har tydligen en elcon koppling, hel var den också
Tänkte höra om någon ska köra imorgon (söndag) runt 12.00? Har aldrig varit där så det vore nice att mötas upp någonstans vid Enebybergs IP
Prestwich Makara 57"
Zen7
Zen7