Låter superbra !!!Carbon-Dave wrote:Det är samma på dessa.....MXT fram å bak är lika stora i diameter !Mats B wrote:Skulle du kunna mäta rullomkretsen på ett bakhjul & ett framhjul åt mig ?
Offroad LS bana i Stockholm
Re: Offroad LS bana i Stockholm
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- Benny Klimp
Ohoj, jag har inte mätt dom. Tyckte dom såg like stora ut har inte möjlighet att mäta nu är inte hemma. Men jag tyckte det var en smula svårt att urskilja fram och bak... då det inte var mkt skillnad på bredden.
Ja jag hoppas at det blir åka av på Onsdag, vilken tid? Jag ska bara kika mitt schema, har inte riktigt koll på det.
Men det skulle vara sjukt kul att köra lite på Onsdag.
Jag har en liten undran om det där "diket" eller vad man ska kalla det som man gör igenom innan eller efter hoppet man står på, om man ska jämna ut det lite eller nått sånt? Blir ju ganska så konstig vinkel på bilen när man kör där med fart.
Är det bestämt åt vilket håll man ska köra åt föresten? Märkte när vi hade varit där och kikade på filmen igen så körde vi ju tydligen åt olika håll....
.

Ja jag hoppas at det blir åka av på Onsdag, vilken tid? Jag ska bara kika mitt schema, har inte riktigt koll på det.
Jag har en liten undran om det där "diket" eller vad man ska kalla det som man gör igenom innan eller efter hoppet man står på, om man ska jämna ut det lite eller nått sånt? Blir ju ganska så konstig vinkel på bilen när man kör där med fart.
Är det bestämt åt vilket håll man ska köra åt föresten? Märkte när vi hade varit där och kikade på filmen igen så körde vi ju tydligen åt olika håll....
Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Vi siktar på att köra onsdag eftermiddag/kväll. Vid 16.30, kanske?Benny Klimp wrote: Ja jag hoppas at det blir åka av på Onsdag, vilken tid? Jag ska bara kika mitt schema, har inte riktigt koll på det.
Är det bestämt åt vilket håll man ska köra åt föresten? Märkte när vi hade varit där och kikade på filmen igen så körde vi ju tydligen åt olika håll.....
Vi skulle behöva jämna till diket lite, jag har försökt att gräva lite varje gång vi kör...så det var ännu värre förut
Vi har mest kört högervarv (medurs) bara för att det är vanligast innom banracing men det spelar ju ingen roll på denna bana, kan vara roligt att byta håll ibland.
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
- Benny Klimp
Ok, absolut. Ska ta och kika på shemat å se lite huvidajag kan komma ifrån här hemma oxå
Hoppas vi ses på onsdag då
Hoppas vi ses på onsdag då
Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Igår blev det ett litet köp: hpi baja Sc Ss, blir nog klar till helgen, någon som ska köra lite på lördag?
Prestwich Makara 57"
Zen7
Zen7
Grattis till den nya bilen!palmen wrote:Igår blev det ett litet köp: hpi baja Sc Ss, blir nog klar till helgen, någon som ska köra lite på lördag?
Grattis till bilen, stressa inte ihop bilen ta det lungt och metodisktpalmen wrote:Igår blev det ett litet köp: hpi baja Sc Ss, blir nog klar till helgen, någon som ska köra lite på lördag?
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Grattis till köpet... skit i att ta det lugnt och metodiskt skruva ihop och ut å gasa, i morgonpalmen wrote:Igår blev det ett litet köp: hpi baja Sc Ss, blir nog klar till helgen, någon som ska köra lite på lördag?
Vore dock kul att prova Beetlen på banan. Kanske inte opimala bilen för den typen av körning men nu beställde jag lite nya hjul till den som kanske passar bättre för ändamålet.
HPI NOS-Edition 2.0 Baja 5B ojojoj standard
Bra! Vart köpte du den?palmen wrote:Igår blev det ett litet köp: hpi baja Sc Ss, blir nog klar till helgen, någon som ska köra lite på lördag?
Jag kommer köra på lördag
Är det någon som kommer och kör imorgon onsdag?
HPI Baja 5B SS
Morgondagen får utvisa huruvida jag har tid över på kvällen eller om jag måste arbeta.Dakeman wrote: Är det någon som kommer och kör imorgon onsdag?
HPI NOS-Edition 2.0 Baja 5B ojojoj standard
jag kan tyvärr inte köra imorrn, väntar på delarDakeman wrote: Är det någon som kommer och kör imorgon onsdag?
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Jag drog till hobbyfabriken i nacka och köpte den, faan det var mer delar än vad jag trodde, lol men riktigt nice att bygga den själv. Hoppas den funkar bara när den är klar, hehe.
Prestwich Makara 57"
Zen7
Zen7
Jag kommer troligtvis om inget akut dyker upp 
- J.A racing
Han är schysst hade han fått till någon butik nu, när jag var där så hade han allt hemma i huset.palmen wrote:Jag drog till hobbyfabriken i nacka och köpte den, faan det var mer delar än vad jag trodde, lol men riktigt nice att bygga den själv. Hoppas den funkar bara när den är klar, hehe.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Dagens körning blev flyttad till Fredag. Jag lär vara där till 17 om inte tidigare 
Last edited by Boonzie on 27 Jul 2011, 18:53, edited 1 time in total.