Flygfoto med RC heli?!
Nosringen Valdemarsvik
Re: Swed RC Banan
Den ser juh skit skoj ut! Men den behöver ha lite muppar som kör på den ser jag 
Flygfoto med RC heli?!
Flygfoto med RC heli?!
Coolt!
Jag ser verkligen fram emot att köra på nya banan nästa gång jag åker ner. Hoppas man kan dra ihop några pers så det blir lite race.
Mvh
Jörgen
Vill ju ha revanch sedan sist. Kanske Ni kan ta med småbilarna då, så alla har samma lilla 1:8 skala
Jag ser verkligen fram emot att köra på nya banan nästa gång jag åker ner. Hoppas man kan dra ihop några pers så det blir lite race.
Mvh
Jörgen
Vill ju ha revanch sedan sist. Kanske Ni kan ta med småbilarna då, så alla har samma lilla 1:8 skala
Kör: HPI VORZA 1:8 EL, HPI PULSE 1:8 Nitro och TRAXXAS SLASH 4X4 ULTIMATE SC 1:10 EL
RC Klubb: http://www.vrcsk.se
Handlar hos: http://www.SwedRC.se
RC Klubb: http://www.vrcsk.se
Handlar hos: http://www.SwedRC.se
Rc flygplanRobban wrote:Den ser juh skit skoj ut! Men den behöver ha lite muppar som kör på den ser jag
Flygfoto med RC heli?!
Fränt! Vem hängde under och tröck på knappen?Miss RC wrote:Rc flygplanRobban wrote:Den ser juh skit skoj ut! Men den behöver ha lite muppar som kör på den ser jag
Flygfoto med RC heli?!
Fredda´s sambo!!!Robban wrote:Fränt! Vem hängde under och tröck på knappen?Miss RC wrote:Rc flygplanRobban wrote:Den ser juh skit skoj ut! Men den behöver ha lite muppar som kör på den ser jag
Flygfoto med RC heli?!
Några bilder (markbilder) eller film där ni kör sedan senaste arbetet på banan?
By the way, coola bilder från luften!
nho1 wrote:Några bilder (markbilder) eller film där ni kör sedan senaste arbetet på banan?
Det har blivit dåligt med bilder från marken på senare tid, då våra fotografer (sambos) inte varit med så ofta.
AE RC8T, Sworkz S350T, Team Durango DEX8T , FG TR-4 sophög
Traxxas E-revo vxl,, Traxxas Summit
Xray M18, AE SC8 2.0e, Losi DBXL, Baja Flux
När planerar ni köra nästa gång?
Söndag ser väderprognoserna lovande ut, så då pallrar nog jag mig dit iaf!
Kommer några köra imorgon? Tid?Fredda wrote:Söndag ser väderprognoserna lovande ut, så då pallrar nog jag mig dit iaf!
Japp, imorgon söndag blir det körning, vet ej exakt vilka som kommer, men jag o Andreas blir det iaf. Låt oss säga runt kl 13-14?
Jag planerar komma ner och testa banan och träffa er!Fredda wrote:Japp, imorgon söndag blir det körning, vet ej exakt vilka som kommer, men jag o Andreas blir det iaf. Låt oss säga runt kl 13-14?
Hur hittar jag dit?
- Lotus
- Phone Number: 0709998877
Fredda wrote:Här kommer en vägbeskrivning med bilder, då banan kan vara svår att se från vägen
O en liten förstoring
Vi spikar klockan 14. Vi kommer köra både 1:5 och 1:8. Alla som vill köra är välkommna, oavsett skala! (Helst inte 1:1 dock)
Fotografer oxå välkomnaVi spikar klockan 14. Vi kommer köra både 1:5 och 1:8. Alla som vill köra är välkommna, oavsett skala! (Helst inte 1:1 dock)