Om inte vädret är kapput resten av veckan ser jag till att åka över och köra lite röjare och snygga till banan i helgen..
Offroad LS bana i Stockholm
Re: Offroad LS bana i Stockholm
Om inte vädret är kapput resten av veckan ser jag till att åka över och köra lite röjare och snygga till banan i helgen..
Tjena Grabbar!
Banan ser ju riktigt nice ut.
Funderar på att köpa en HPI SC SS eller en 5B SS nästa vecka så att man kan provköra lite hos er.
Vilka "options" behövs på bilen för att den ska hålla?
/Mange
Funderar på att köpa en HPI SC SS eller en 5B SS nästa vecka så att man kan provköra lite hos er.
/Mange
Prestwich Makara 57"
Zen7
Zen7
Finns massor av trådar om detta! Men outerwears till allt. Sen byt ut när det går sönder!palmen wrote:Tjena Grabbar!
/Mange
Tja Mange!palmen wrote:Tjena Grabbar!
/Mange
Du lär inte ångra dig om du köper dig en. Att köra bana med dessa bilar är sjukt kul. Gällande options finns det oändligt med delar, men en HPI är helt ok direkt ur kartong.
Så kila iväg till hobbybutiken nu och hämta enbil..
Reservdelsrc har bilar på lager till bra priser.. Vi börjar bli ett stort gäng nu..
Fast reservdelsrc har ju inte SS varianterna 
Stelunex: har du kollat det där med framdäcken bak, om det var tillåtet? =)
Jag tror det blir från Hobbyfabriken ca 9800kr för SC SS kit, så nästa vecka då jävl....lol 
Prestwich Makara 57"
Zen7
Zen7
Har surrat med Paco på rcmaffian om det, omm jag inte missminner mig ska han kolla upp det till Danmark..Boonzie wrote:Fast reservdelsrc har ju inte SS varianterna
Mange, ring till Rcmaffian och hälsa från mig. Helt outstanding service och bra priser..palmen wrote:Jag tror det blir från Hobbyfabriken ca 9800kr för SC SS kit, så nästa vecka då jävl....lol
Tror även att Largescaleracing.se annonserar bilar..Stelunex wrote:Mange, ring till Rcmaffian och hälsa från mig. Helt outstanding service och bra priser..palmen wrote:Jag tror det blir från Hobbyfabriken ca 9800kr för SC SS kit, så nästa vecka då jävl....lolSnabb leverans
med..
Blir nog att beställa framdäck på måndagStelunex wrote:Har surrat med Paco på rcmaffian om det, omm jag inte missminner mig ska han kolla upp det till Danmark..Boonzie wrote: Stelunex: har du kollat det där med framdäcken bak, om det var tillåtet? =)Har beställt 2 uppsättningar som är påväg.. Nu jagar jag bara Hostile fram foam..
Har du fått dina Khaos däck? Funkar dom bättre på banan?
Har ni tänkt köra Khaos däck fram? Finns väl bara som bakdäck?
Har för mig att telecenter har bra priser med!
Har surrat med Paco på rcmaffian om det, omm jag inte missminner mig ska han kolla upp det till Danmark..
Har beställt 2 uppsättningar som är påväg.. Nu jagar jag bara Hostile fram foam..
[/quote]
Blir nog att beställa framdäck på måndag
Har du fått dina Khaos däck? Funkar dom bättre på banan?[/quote]
Köde med dem på Karlskoga banan, där funkade de fin fint!!
Blir nog att beställa framdäck på måndag
Har du fått dina Khaos däck? Funkar dom bättre på banan?[/quote]
Köde med dem på Karlskoga banan, där funkade de fin fint!!
Nix Kaos sitter i bak. Men vi kör med HPI nabbade framdäck i bak. Bilen går som en 4wd med den setupen på vår bana..nho1 wrote:Har ni tänkt köra Khaos däck fram? Finns väl bara som bakdäck?
HPI nabbade däck? Vilka är det?Stelunex wrote:Nix Kaos sitter i bak. Men vi kör med HPI nabbade framdäck i bak. Bilen går som en 4wd med den setupen på vår bana..nho1 wrote:Har ni tänkt köra Khaos däck fram? Finns väl bara som bakdäck?
Får komma och köra på er bana nån gång, ligger södet och norr om stora staden?