Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Re: Vad gör DU just nu?
Käkar frukost
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Dom har allt en hel del originaldelar och lite options, men hemsidan är ganska svår att använda. Det lättaste om man skall ha någon hpioriginaldel är varjefall att slå in artikelnumret i sökrutan.waqr wrote:Har dom mycket till Bajorna hemma?Malte wrote:Tycker mycket om Liquid! Dom är inte billigast på något på hemsidan, men när sakerna väl är hemma så blir det billigast! 99cent i enhetsfrakt är inte fel heller!
-
Ntch in da dirt
Den där david ! han kan snart ta med en sådan där gardintrailer till träffarnaRobban wrote:Har precis strippat Nutechen på motor och servon. Samt plockat ihop ett litet "kitt" till herr David
Han hotar med besök på fredag.. Har börjat plocka undan ungarnas leksaker med. Annars vet man juh hur det blir..![]()
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Har också börjat pilla ur motorn på Rovdjuret.....men har inte hunnit färdigt än.....det blir en omgång till ikväll!Robban wrote:Har precis strippat Nutechen på motor och servon. Samt plockat ihop ett litet "kitt" till herr David
Han hotar med besök på fredag.. Har börjat plocka undan ungarnas leksaker med. Annars vet man juh hur det blir..![]()
Hade det inte varit så bedrövligt träligt väder på fredag kunde vi ju dragit en repa på banan igen
Jag är på. Om vädret tillåter. Frågan är juh vad din bättre hälft tycker om det?Carbon-Dave wrote:Har också börjat pilla ur motorn på Rovdjuret.....men har inte hunnit färdigt än.....det blir en omgång till ikväll!Robban wrote:Har precis strippat Nutechen på motor och servon. Samt plockat ihop ett litet "kitt" till herr David
Hade det inte varit så bedrövligt träligt väder på fredag kunde vi ju dragit en repa på banan igen
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Laddar för en till natt i den "Kungliga Trumpetarverkstadens" tjänst 
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Jag sitter i båt och är i skärhamn,
Snart jag ska äta!
Snart jag ska äta!
GottegrisBurnout wrote:Jag sitter i båt och är i skärhamn,
Snart jag ska äta!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Skänk dom till mig istället !waqr wrote:Renoverar stötdämpare
Hehe...nja...vi får väl ta en PM budgivning som vanligtCarbon-Dave wrote:Skänk dom till mig istället !waqr wrote:Renoverar stötdämpare
Letar Baja 5B
Behöver jag med göra... Har dock köpt Umbrella seals.. Så hoppas slippa det på ett tag sen..waqr wrote:Renoverar stötdämpare
Hmm...var tyvärr för snål för att köpa dessa men jag har haft rätt bra tur även utan dessa. Har nog kört över 20 liter utan läckage sen jag bytte till silickon oljan. Dom dämpare jag renoverar nu är till den nya BajanRobban wrote:Behöver jag med göra... Har dock köpt Umbrella seals.. Så hoppas slippa det på ett tag sen..waqr wrote:Renoverar stötdämpare
Letar Baja 5B
Kollar in DDM.. är ju inte bra direkt!
brukar nästan alltid sluta med att man shoppar liteS 500 R wrote:Kollar in DDM.. är ju inte bra direkt!
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450