Hedebyring Trosa
Re: Hedebyring Trosa
det är ju långt kvar tills tisdag, så mycket hinner hända, så än ska vi inte ropa på varg 
My motor is stalled but my wheels are still spinning
- J.A racing
Jag kommer hem på tisdag kväll, så jag lär nog dra upp på onsdag och köra. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
då lär du inte slippa mig om jag inte kör sönder på tisdag... Fan vad det ska nötas nu únder semestern...J.A racing wrote:Jag kommer hem på tisdag kväll, så jag lär nog dra upp på onsdag och köra.
- J.A racing
Haha ja det får bli lite mer körning nu
Jag måste köpa mer hjul, hade Roger några hemma?
Japp, Det fanns en hel del däck där, samt en massa delar på hyllan..J.A racing wrote:Haha ja det får bli lite mer körning nuJag måste köpa mer hjul, hade Roger några hemma?
- J.A racing
Stelunex wrote:Japp, Det fanns en hel del däck där, samt en massa delar på hyllan..J.A racing wrote:Haha ja det får bli lite mer körning nuJag måste köpa mer hjul, hade Roger några hemma?
Verkar som jag inte hinner upp till banan till 12 på Tisdag. Verkar som jag får mitt grus under tisdag förmiddag och det måste ut innan jag kan åka iväg.. Så är det när man gräver på tomten.
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
Sitter i skärgården just nu, trist väder med regn och blåst. Bär nog av hem imorgon, så om vädret blir bra på tisdag så planerar jag komma upp och hälsa på!
Stelunex/sx3, vilken tid kommer ni vara där? Vill väldigt gärna, om ni har lust, få er hjälp med att komma igång med bilen!
Hur hittar jag dit?
Stelunex/sx3, vilken tid kommer ni vara där? Vill väldigt gärna, om ni har lust, få er hjälp med att komma igång med bilen!
Hur hittar jag dit?
Hitta är skit lätt.. Sväng av avfarten trosa vagnhärad och när du åkt 150 meter så ligger det på höger sida. En stor byggnad som det står rexroth på och mellan den och vägen ligger banan. Man ser den klart och tydligt. Samma infart som vagnhärads informationsskylt..
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
Tack!Smurfen wrote:Hitta är skit lätt.. Sväng av avfarten trosa vagnhärad och när du åkt 150 meter så ligger det på höger sida. En stor byggnad som det står rexroth på och mellan den och vägen ligger banan. Man ser den klart och tydligt. Samma infart som vagnhärads informationsskylt..
jag planerar att vara där senast kl 12!
Hjälper gärna till så du kommer igång med bilen!
Hjälper gärna till så du kommer igång med bilen!
23 grader och sol utlovat av yr.no!
Ny setup gjord på bilen, baterierna laddade, bara rycka igång henne och mörscha på!
Ny setup gjord på bilen, baterierna laddade, bara rycka igång henne och mörscha på!
Mumma, Måste riva av gräset imorgon bara. Tar med mig trimmern så skalar vi av skiten. Allt laddat för mig med. Satan vad det ska gå imorgon. Är det någon som ska försöka sig ner under 25 sek sträcket ?!sx3 wrote:23 grader och sol utlovat av yr.no!

Last edited by Stelunex on 18 Jul 2011, 22:35, edited 1 time in total.
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Jag har satt ihop min bil nu så jag kommer , om jag inte blir träffad av blixten eller så förstås 
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
wrep wrote:Jag har satt ihop min bil nu så jag kommer , om jag inte blir träffad av blixten eller så förstås
Gött Per, se till att hålla dig ifrån blixten nudå bara...