Offroad LS bana i Stockholm
Re: Offroad LS bana i Stockholm
Hade gärna kommit men ena kotten ska till plåsterhuset så jag får hoppa den här gången. Ha så skoj grabbar.
Glöm inte körningen imorgon!
Det verkar som vi blir 4 st som det ser ut nu.
Jag har börjat med nya bansträckningen. Om vi gräver lite till imorgon så är vi nästa klara sen. Behöver bara köra lite trimmer.
Det verkar som vi blir 4 st som det ser ut nu.
Jag har börjat med nya bansträckningen. Om vi gräver lite till imorgon så är vi nästa klara sen. Behöver bara köra lite trimmer.
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
Japp, imorgon kör vi... 

Får se om jag kan komma, bilen brevid mig har parkerat så nära att jag troligtvis inte kan ta mig in i bilen... 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Skaffa dig en höglyftande domkraft och vält fanskapet åt andra hållet.......Boonzie wrote:Får se om jag kan komma, bilen brevid mig har parkerat så nära att jag troligtvis inte kan ta mig in i bilen...
"That´ll teach tha´bitch !"
Bra sugen på att klippa bromsarna och putta ner hennes bil i buskaget nedanför parkeringen.
Dagens körning kanske den roligaste so far! 4 timmar!! 
Jag och stellan satte framdäcken (dom med gummidubbar) bak på Bajan så vi hade smala däck runt om och upptäckte att det fick ett fenomenalt grepp!
Boonzie tog närmare 1000 bilder med sin systemkamera!!! Vilket borde resultera i minst några bra bilder

Jag och stellan satte framdäcken (dom med gummidubbar) bak på Bajan så vi hade smala däck runt om och upptäckte att det fick ett fenomenalt grepp!
Boonzie tog närmare 1000 bilder med sin systemkamera!!! Vilket borde resultera i minst några bra bilder
HPI Baja 5B SS
Tur att jag tog med kameran ifall bilen skulle pajja dåDakeman wrote:Boonzie tog närmare 1000 bilder med sin systemkamera!!! Vilket borde resultera i minst några bra bilder
Ja jäklar vilken kväll vi fick.. Blev otroligt mycket körtid idag...
Och vilken skillnad med nabbade framhjul i baken på bajan. Bilen gick ju som på räls.. Hade vi haft tidtagning kan jag garantera att vi kapade tiden med ett par sek...
Grym idé Kalle...
Stelunex och Dakeman körde jävligt jämnt efter däckbytet, grymt kört grabbar! 

Går igenom bilderna imorgon istället, blev ju bara 985 st

Går igenom bilderna imorgon istället, blev ju bara 985 st
Klockrent att du fick med dig kameran, inväntar bilder med spänning.. 
Satan i gatan!! Nu blev jag avis, måste fixa lite ledigtid till nästa gång! Skönt foto;-)
Riktigt fina bilder Jens....
Du är nu utsedd till Stockholms LS fotograf..
Har du möjlighet att få ner bilderna i större storlek till mig?! (Du måste hjälpa mig med min kamera, har en likadan men har inte fått grepp om alla inställningar)
Det var en riktig race kväll vi hade igår. Nästa gång vi kör vill jag se fler som ansluter sig..

Har du möjlighet att få ner bilderna i större storlek till mig?! (Du måste hjälpa mig med min kamera, har en likadan men har inte fått grepp om alla inställningar)
Det var en riktig race kväll vi hade igår. Nästa gång vi kör vill jag se fler som ansluter sig..