Robban`s Nutech TB2 SS
Re: Robban`s Nutech TB2 SS
Ska bli kul att fightas med dig i Karlskoga!
Snutte plutten ! Du som gillar bubblor .... har du sett denna ?
Det är en TB II -a som du har .......
Och du som gillar orange......
( det gör jag med ! )
Det är en TB II -a som du har .......
Och du som gillar orange......
RC Maffian och ordinarie jobb 7-16
http://www.xn--grsrajsarna-m8a.se/
http://www.xn--grsrajsarna-m8a.se/
Den var riktigt snygg!
Den va frän! Men det ser inte riktigt bra ut med bubblan på den.. Satsar nog på en Fatboy istället tror jag.
Så detta var inte din grej alltså?
Jag är ingen natural som du Stefan
nej jag känner inte att denna ger mej lika mkt som bajan gör.. Så då kan jag lika gärna vidarebefodra den till nån som känner för 4wd.
Ska du sälja Nutechen?Robban wrote:Jag är ingen natural som du Stefannej jag känner inte att denna ger mej lika mkt som bajan gör.. Så då kan jag lika gärna vidarebefodra den till nån som känner för 4wd.
Letar Baja 5B
Hehehe, nä känner man så är det lika bra att gå vidare!Robban wrote:Jag är ingen natural som du Stefannej jag känner inte att denna ger mej lika mkt som bajan gör.. Så då kan jag lika gärna vidarebefodra den till nån som känner för 4wd.
Precis.. Men nu har man provat det också.. Och torskar en massa slantar som vanligt.. 
Ja, man gör ju inga pengar på denna sporten... men det är ju skit samma!Robban wrote:Precis.. Men nu har man provat det också.. Och torskar en massa slantar som vanligt..
Eller hur!! Det är bara pengar. Dom kommer och går hela tiden.. Mest går iofs..
Nu har denna bilen snart flyttat till Davids garage. I utbyte mot att jag ska ta hand om hans Rovdjur. Tur man har vana att handskas med vilda djur!
Känns verkligen synd. Men jag är nöjd med att den kommer till David. Tror han kommer ge många MCD åkare en match med denna!
Samtidigt som jag får en bil till som jag kan köra bredvid banan med
Känns verkligen synd. Men jag är nöjd med att den kommer till David. Tror han kommer ge många MCD åkare en match med denna!
Samtidigt som jag får en bil till som jag kan köra bredvid banan med