har en plan!Burnout wrote:Grymt!Jag ser PRO mod 27,2cc som röde cylle
![]()
Du ska byta till 30,5cc eller
föst tänkte jag byta cylle på min gamla pro-mod.
sen tänkte jag att, va fasiken jag köper en ny pro-mod trettia istället.......
nu har jag på allvar börjat fundera på en RCR reed-case
en trettia såklart
tror nästan att det blir en reed-case och sen byter jag cylle på min gamla pro-mod,
och slänger på det däär nya tändsystemet bara för att testa.
då kan jag jämnföra vanlig RCR pro-mod mot en RCRreed-case






