Blev ju riktigt tjusigt!
Vet inte hur mycket överlapp du kört med nu, men de drygt 2m skulle ju bara räcka precis så långt som du lindat?
Eller missuppfattade jag dig?
Men det blev ju hur snyggt som helst!
Jo det var tanken att bara linda över den biten där pipan låg emot plasten men sen fattade jag det som att 2m skulle räcka till hela pipan. Därför undrade jag om jag haft för mycket överlapp kanske...Dave wrote:Se där!
Blev ju riktigt tjusigt!
Vet inte hur mycket överlapp du kört med nu, men de drygt 2m skulle ju bara räcka precis så långt som du lindat?
Eller missuppfattade jag dig?
Men det blev ju hur snyggt som helst!
Jo jag får väl skylla på mig själv, att jag köper lite mer när jag ändå lägger en order på DDM och på målaren som hade massa fina saker till salu...Dave wrote:Trist att du tänker göra dig av med den, men kan hålla med om att LS är dyrt.
Speciellt om man plockar på options på bilen lika fort som man hinner klicka på "KÖP" knappen på blingprylarna....
![]()
Det går faktiskt att köra en Baja hyffsat billigt även om man kör den som man "ska", men om man ska vara ärlig så har du ju faktiskt fått till en bil som lär hålla hyffsat. Och du har gjort en väldigt dyr resa på kort tid jämfört med många andra.
Om du säljer den nu är det enbart en förlust och allt arbete i onödan.
Givetvis ditt val om du hellre super upp pengarna, men det är en ruskigt dålig affär......
Jo det var planen att försöka ta mig till nån träff under sommaren men jag börjar jobba måndagen efter midsommar o sen är det jobb hela sommaren förutom två veckor i augusti då jag ska vara med familjen. Fick även reda på att en kollega slutar efter sommaren så jag ska försöka undvika att ta ledigt och visa framfötterna så kan jag knycka den heltidstjänsten.KaptenMagnus wrote:Kan du ta dig upp till Uddevalla så kan du åka med mig till Hawaii. Jag och bror pratar på att åka dit helgen efter midsommar. Tycker du borde prova där först innan du säljer. Men jag förstår dig lite med. Det kostar pengar.
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests