undra när polisen kommer?

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
Post Reply
adrenaline

undra när polisen kommer?

Post by adrenaline » 30 Jun 2012, 19:23

var till en grop idag där de inte står nått om förbud (förutom en rutten liten skylt som står dolt under en liten gran)som ja inte sett förän markägaren visade den. och bommar fullt öppna!
och efter 15min kommer mark ägaren och är skit tjurig för att det är mc förbud där och sa att ja skulle dra! men svarade bara att ja inte sett till nån mc utan endast en radiostyrd bil :toung:
han var så jävla tjurig så ja trodde ett tag att han skulle explodera, han skulle ta mitt reg nummer för att polis anmäla mig och lovade att polisen skulle komma hem till mig :happy: de roliga är att jag var tvungen att tvinga han att ta mitt namn och adress för att de skulle bli lättare för han :toung:
förstår inte varför man inte kan säga till på ett sjysst sätt ? istället för att komma och vara förbannad?
jag tar de allvarligare om personen är trevlig och förklarar situationen.

skulle vilja se minen på konstapeln som svarar i telefon att en leksaks bil har kört sönder i grus/sand gropen

Sponsor

Sponsor

S 500 R
Hedersmedlem

Re: undra när polisen kommer?

Post by S 500 R » 30 Jun 2012, 20:28

Vissa människor kan bara inte vara säkliga... utan måste bete sig som barnungar.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

Lusse
Phone Number: 0739951152

Post by Lusse » 30 Jun 2012, 21:11

adrenaline wrote:var till en grop idag där de inte står nått om förbud (förutom en rutten liten skylt som står dolt under en liten gran)som ja inte sett förän markägaren visade den. och bommar fullt öppna!
och efter 15min kommer mark ägaren och är skit tjurig för att det är mc förbud där och sa att ja skulle dra! men svarade bara att ja inte sett till nån mc utan endast en radiostyrd bil :toung:
han var så jävla tjurig så ja trodde ett tag att han skulle explodera, han skulle ta mitt reg nummer för att polis anmäla mig och lovade att polisen skulle komma hem till mig :happy: de roliga är att jag var tvungen att tvinga han att ta mitt namn och adress för att de skulle bli lättare för han :toung:
förstår inte varför man inte kan säga till på ett sjysst sätt ? istället för att komma och vara förbannad?
jag tar de allvarligare om personen är trevlig och förklarar situationen.

skulle vilja se minen på konstapeln som svarar i telefon att en leksaks bil har kört sönder i grus/sand gropen
Den var bra .. Jag skulle gärna vilja höra polisens kommentar.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

adrenaline

Post by adrenaline » 30 Jun 2012, 22:06

dem kommer nog bara lägga på! :thumbsup:
får hinka lite redbull nu tror jag och göra klart banan så slipper man köra sönder någons sand :drive:

Post Reply