Riktigt gött orr i twinnen burnis. En best när du får den att funka.. Lusses BZM kommer bli en killer med lite justering. Kul att Robban kom ner. Lite mer inkörning av DP+5 så får vi nog se på andra bullar. Inbillar mig att du höll igen lite??
Bjuggen wrote:Riktigt gött orr i twinnen burnis. En best när du får den att funka.. Lusses BZM kommer bli en killer med lite justering. Kul att Robban kom ner. Lite mer inkörning av DP+5 så får vi nog se på andra bullar. Inbillar mig att du höll igen lite??
Tack allihop för en rolig dag.
Ja twinnen går som fan! .. när den går. BZM motorn verkar vara en rejäl topp maskin. Nästan helt dö på låga varv?`Men när man får till det så lär den gå som fan!
Jo. Lite höll jag igen. Med tanke på att den gått 20 minuter på tomgång innan så va man juh liiiite försiktig. Men pulver finns det! Och mer lär det bli när man fått köra den några tankar.
Det syntes att det bor en beast under det varselgröna skalet
Ville gärna sätta sig på rumpen och lyfta framhjulen lite på rakan. Kanske hjälper med lösare fjädrar bak??
Lutar nog åt nån form av Dog pile för min del. Både Maltes och Robbans gick riktigt fint.. Fast BZM är ju riktigt prisvärd!!
Lusses motor gick som ett svin..på topp. Kanske räcker med lite förgasarskruvning. Men ska man börja labba med olika reedtungor och sånt så avstår jag helst..