Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Sveriges alla LS träffar
Post Reply
User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Dave » 12 Jul 2011, 11:30

Robban wrote:Det hade vart skoj! Men jag har juh inga slicks!?
Inga problem Robban.....efter ett par repor har du det :D

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Robban » 12 Jul 2011, 11:45

Iofs.. Men känns kanske aningens bortkastat? :cheesy:

User avatar
Mr_Rustler
Posts: 1792
Joined: 30 Oct 2009, 22:56
Location: Göteborg/Nygård

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Mr_Rustler » 12 Jul 2011, 14:25

Jag är på Lusse!!! Säg bara tid ;)
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc

Styr:
Futaba 3PK

Jimmy
Posts: 3058
Joined: 30 Oct 2009, 21:59
Location: Karlskoga

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Jimmy » 12 Jul 2011, 18:18

Tyvärr så ser det mörkt ut med att få dit något hopp :curse: p.g.a att vi ska bygga ett trähopp som vi kan lyfta undan när vi sladdar banan med traktorn.förövrigt tänkte vi bjuda på korv med bröd samt dricka (inte öl tyvärr) så vi hoppas så många som möjligt kommer och att väder gudarna är med oss.... amen :worship: .
Last edited by Jimmy on 12 Jul 2011, 18:50, edited 1 time in total.
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Mats B » 12 Jul 2011, 18:23

Som det ser ut nu så blir det ju över 20 grader & strålande sol på Söndag :thumbsup: :happy:
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

Jimmy
Posts: 3058
Joined: 30 Oct 2009, 21:59
Location: Karlskoga

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Jimmy » 12 Jul 2011, 18:34

Mats B wrote:Som det ser ut nu så blir det ju över 20 grader & strålande sol på Söndag :thumbsup: :happy:
Hoppas hoppas :happy: :happy:
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Robban » 12 Jul 2011, 18:35

Jag skiter i om det är åska och drivis! jag kör endå!

Grillkörv! Fii fan va fint :)

Synd på hoppen. Men å andra sidan så kommer David köra sönder direkt iaf så då får han ligga på rakan och agera hopp! :thumbsup:

Jimmy
Posts: 3058
Joined: 30 Oct 2009, 21:59
Location: Karlskoga

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Jimmy » 12 Jul 2011, 18:36

Robban wrote:Jag skiter i om det är åska och drivis! jag kör endå!

Grillkörv! Fii fan va fint :)

Synd på hoppen. Men å andra sidan så kommer David köra sönder direkt iaf så då får han ligga på rakan och agera hopp! :thumbsup:
:cheesy: :cheesy: stackars David :lol2: :lol2:
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.

User avatar
Mr_Rustler
Posts: 1792
Joined: 30 Oct 2009, 22:56
Location: Göteborg/Nygård

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Mr_Rustler » 12 Jul 2011, 19:05

Jag tar med mig putsmedel för den som vill ha sin bil ren efteråt :lol2: :lol2: :clap:

Finns det tillgång till EL??
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc

Styr:
Futaba 3PK

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Robban » 12 Jul 2011, 19:08

Ska jag ta med min kompressor?

User avatar
Mr_Rustler
Posts: 1792
Joined: 30 Oct 2009, 22:56
Location: Göteborg/Nygård

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Mr_Rustler » 12 Jul 2011, 19:10

Robban wrote:Ska jag ta med min kompressor?
Tk jag :)
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc

Styr:
Futaba 3PK

Jimmy
Posts: 3058
Joined: 30 Oct 2009, 21:59
Location: Karlskoga

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Jimmy » 12 Jul 2011, 19:13

Robban wrote:Ska jag ta med min kompressor?
Gör det Robban :thumbsup:
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Robban » 12 Jul 2011, 19:16

Orkar elverket med den?

Jimmy
Posts: 3058
Joined: 30 Oct 2009, 21:59
Location: Karlskoga

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Jimmy » 12 Jul 2011, 19:22

Robban wrote:Orkar elverket med den?
Det är inga problem
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Dave » 12 Jul 2011, 23:57

Robban wrote:Men å andra sidan så kommer David köra sönder direkt iaf så då får han ligga på rakan och agera hopp! :thumbsup:
Kommer jag ju INTE !!!
Det tar säkert minst 18 minuter innan båda bilarna är skrot !

:rock2:

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests