Inga problem Robban.....efter ett par repor har du detRobban wrote:Det hade vart skoj! Men jag har juh inga slicks!?
Träff på Nobelbanan 17/7 -11
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Iofs.. Men känns kanske aningens bortkastat? 
- Mr_Rustler
- Posts: 1792
- Joined: 30 Oct 2009, 22:56
- Location: Göteborg/Nygård
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Jag är på Lusse!!! Säg bara tid 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Tyvärr så ser det mörkt ut med att få dit något hopp
p.g.a att vi ska bygga ett trähopp som vi kan lyfta undan när vi sladdar banan med traktorn.förövrigt tänkte vi bjuda på korv med bröd samt dricka (inte öl tyvärr) så vi hoppas så många som möjligt kommer och att väder gudarna är med oss.... amen
.
Last edited by Jimmy on 12 Jul 2011, 18:50, edited 1 time in total.
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Som det ser ut nu så blir det ju över 20 grader & strålande sol på Söndag

MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Hoppas hoppasMats B wrote:Som det ser ut nu så blir det ju över 20 grader & strålande sol på Söndag![]()
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Jag skiter i om det är åska och drivis! jag kör endå!
Grillkörv! Fii fan va fint
Synd på hoppen. Men å andra sidan så kommer David köra sönder direkt iaf så då får han ligga på rakan och agera hopp!
Grillkörv! Fii fan va fint
Synd på hoppen. Men å andra sidan så kommer David köra sönder direkt iaf så då får han ligga på rakan och agera hopp!
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Robban wrote:Jag skiter i om det är åska och drivis! jag kör endå!
Grillkörv! Fii fan va fint
Synd på hoppen. Men å andra sidan så kommer David köra sönder direkt iaf så då får han ligga på rakan och agera hopp!
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
- Mr_Rustler
- Posts: 1792
- Joined: 30 Oct 2009, 22:56
- Location: Göteborg/Nygård
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Jag tar med mig putsmedel för den som vill ha sin bil ren efteråt

Finns det tillgång till EL??
Finns det tillgång till EL??
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Ska jag ta med min kompressor?
- Mr_Rustler
- Posts: 1792
- Joined: 30 Oct 2009, 22:56
- Location: Göteborg/Nygård
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Tk jagRobban wrote:Ska jag ta med min kompressor?
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Gör det RobbanRobban wrote:Ska jag ta med min kompressor?
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Orkar elverket med den?
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Det är inga problemRobban wrote:Orkar elverket med den?
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Kommer jag ju INTE !!!Robban wrote:Men å andra sidan så kommer David köra sönder direkt iaf så då får han ligga på rakan och agera hopp!
Det tar säkert minst 18 minuter innan båda bilarna är skrot !
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests




