Baja 5T "Revival" by nho1
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Baja 5T "Revival" by nho1
Skulle nog behålla både bumper & bågen från T´n......

Musse kör ju med dom... tror han är nöjd!J.A racing wrote:Coolt dom hjulen tror jag är riktigt bra på bana. T-takbågen är perfekt bärhandtag
Om det är mig du menar.S 500 R wrote:Musse kör ju med dom... tror han är nöjd!J.A racing wrote:Coolt dom hjulen tror jag är riktigt bra på bana. T-takbågen är perfekt bärhandtag
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Lusse wrote:Om det är mig du menar.S 500 R wrote:Musse kör ju med dom... tror han är nöjd!J.A racing wrote:Coolt dom hjulen tror jag är riktigt bra på bana. T-takbågen är perfekt bärhandtagSå tycker jag att dom fungerar jätte bra för ban körning.
Till salu, kontakt via PM!
Chassi sålt. Moderator kan låsa tråden, tack.
Castle creation konverteringskit kommer finnas till salu inom kort. ESC trasig och reklamerat, så fort Castle skickat nytt så kommer annons ut (då med ESC enligt helt nya testprocess etc som Castle precisnfört in). Om någon är intresserad så skicka PM.
Castle creation konverteringskit kommer finnas till salu inom kort. ESC trasig och reklamerat, så fort Castle skickat nytt så kommer annons ut (då med ESC enligt helt nya testprocess etc som Castle precisnfört in). Om någon är intresserad så skicka PM.