Jebogrens FG MT Ghetto Basher
Re: Jebogrens FG MT Ghetto Basher
De hade ju en drive för ett tag sedan när man kunder köpa 4 kompletta Redcat hjul för 99USD med FG adapter. Hjulen är ju sjukt feta jämfört med FG:ns. Här har du en ganska bra recension av dem monterade på en FG:
http://www.largescaleforums.com/showthread.php?t=6406" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.largescaleforums.com/showthread.php?t=6406" onclick="window.open(this.href);return false;
Letar Baja 5B
det erbjudandet finns kvar på ebay kollade på dom idag 140 dollar med frakt
just nu kan man bara inte komma in på ebay sidan ligger nere
är dom väldigt mycket större än fg ?
så nu har man beställt 4 redcat monster truck däck med fälgar och adapter ska bli jävligt kul att prova dom kommer nog göra sig bra på min bil
Jag tror de skiljer en hel del faktiskt. Såg en bild på en FG med den vanliga däcken och en med Redcat däcken och det var rätt stor skillnad.jebogren wrote:är dom väldigt mycket större än fg ?
Letar Baja 5B
Grattis...du kommer få en FET FGjebogren wrote:så nu har man beställt 4 redcat monster truck däck med fälgar och adapter ska bli jävligt kul att prova dom kommer nog göra sig bra på min bil
Letar Baja 5B
Detta ska bli kul att se... du har ju din pipa hemma hos mig fortfarande!!
ja jag vet jag saknar den måste hämta den till helgen..... är du hemma på söndag ?S 500 R wrote:Detta ska bli kul att se... du har ju din pipa hemma hos mig fortfarande!!
Tror jag allt!
ska försöka nåla in bilen idag, ska bara ställa in framvagnen också sen blir det en tur till fotbolls planen se om man lyckas filma och fota lite svårt när man är själv bara
Ja....film vill vi alltid se
Är väldigt sugen på att se och framförallt höra hur RN pipan presterar.
Letar Baja 5B
nu står den hör på soffbordet redo ska bara samla ork till att bära bort den till bilen
Kan du inte ta en bild och lägga in på den omonterad så man verkligen ser hur den ser ut?
Letar Baja 5B