bizeta 28,5
Re: bizeta 28,5
Är det någon ide att köpa från DDM? DDM vill ha 6240kr +frakt... Swedrc och LargeScaleRacing vill ha 6695 kr+frakt....
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
-
Ntch in da dirt
skiljer det så lite så kan man ju lika gärna köpa i sverige .Dock är så marginel prisskillnad ovanligt i mina ögon det brukar ju va på saltat ett par tusingar annars.Lusse wrote:Är det någon ide att köpa från DDM? DDM vill ha 6240kr +frakt... Swedrc och LargeScaleRacing vill ha 6695 kr+frakt....
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Det är bara att gå in och titta på deras hemsida.T powa wrote:skiljer det så lite så kan man ju lika gärna köpa i sverige .Dock är så marginel prisskillnad ovanligt i mina ögon det brukar ju va på saltat ett par tusingar annars.Lusse wrote:Är det någon ide att köpa från DDM? DDM vill ha 6240kr +frakt... Swedrc och LargeScaleRacing vill ha 6695 kr+frakt....
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Bättre köpa i Sverige än USA bara blir mer dyr.. 
-
Ntch in da dirt
Då blir det helt klart från svenskt företag denna gång ! däremot till mitt andra hobby fordon har jag tjänat in massor på att ta delar direkt från England i stället.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .