FG ELCON XL Monster Beetle PRO
Re: FG ELCON XL Monster Beetle PRO
Nä, det ska jag absolut inte glömma!!! Kommer ju se så fet ut!!
- Mr_Rustler
Jag kommer bara LÅNA RN pipan sen haha 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Måste hem och skruva ännu mer på min koppling fick jag reda på... sen ska den gå som ett skott!
- Mr_Rustler
japp det får du göra 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Mellan vilka varvtal kan du justera kopplingen? Justerar du den via ett hål i kopplingsklockan?S 500 R wrote:Måste hem och skruva ännu mer på min koppling fick jag reda på... sen ska den gå som ett skott!
Letar Baja 5B
Ja, som det känns nu så kan man ställa den på vilket varv som helst... för första inställnings å rörde inte bilen på sig... nu varavar den ju inte jätte mycket med orginalpipa... men än då!
Ja, precis... finns ett hål i kopplingsklockan eller eftersom jag har drivtrainen från Elcon så kan man enkelt ta bort hela klockan med drev och axel med bara 3 skruv!
Ja, precis... finns ett hål i kopplingsklockan eller eftersom jag har drivtrainen från Elcon så kan man enkelt ta bort hela klockan med drev och axel med bara 3 skruv!
Lite idolbilder på min bil!!!

- Mr_Rustler
Sååååå Gryym e den

Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Vill ju se allt bling utan kaross.... 
Jo, jag får väl fixa flera bilder på det sen. Efter Globen så blir det ju mer... har ju nästa hela framvagn liggande med.
Haha snyggt!
Noterar reklamen på bilen.
Känner du Timmy?
Noterar reklamen på bilen.
Känner du Timmy?
Handbyggd Dodge WC52 1:6
Visst är den!!
Japp.. det är en gammal polare till mig... vi tränade mycket på gymmet tillsammans när vi var yngre och jag bodde hemma!
Japp.. det är en gammal polare till mig... vi tränade mycket på gymmet tillsammans när vi var yngre och jag bodde hemma!
Sjukt fet
Du kommer göra succè i Globen 
Noterade att du inte monterat drevskyddet, fungerar inte det tillsammans med Elcon delarna?
Noterade att du inte monterat drevskyddet, fungerar inte det tillsammans med Elcon delarna?
Letar Baja 5B
Japp... är medveten om det... men det ska funka ändå.
Jodå... det skyddet passar. Ser bara ballar ut utan... ska ju vara lugnt utan när man kör med dessa grejerna.
Jodå... det skyddet passar. Ser bara ballar ut utan... ska ju vara lugnt utan när man kör med dessa grejerna.
Jo det är sant, det är säkert inga problem att köra utan. Sen är det ju läckert att se de snedskurna dreven också. Egentligen skulle det vara förbjudet med en kaross också när man har monterat Elcons drivlina 
Letar Baja 5B