☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Nu när bilen har gått som den ska i ett par tankar så tänkte jag säga lite vad jag tycker om Twin PRO-pipe. Man kan väl säga att det är spm man trodde. Det är en riktig topppipa. Märkte i hålan där det krävs rejält med botten att den inte orkade riktigt för än man kom upp i varv. Men när man kör bana, på gräs eller lite hådare material så sticker den direkt. På toppen går den som ingen annan bil jag har sett än... men på botten finns det mer att önska.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
du kan ju alltid dreva bilen för olika underllag.
och vilken karaktär du vill att bilen ska få.
finns ingen bil som passar alla underlag med samma set up.
och vilken karaktär du vill att bilen ska få.
finns ingen bil som passar alla underlag med samma set up.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Absolut... så är det ju! Funderade ett tag på om man skulle skaffa en plugg och ta bort den ena pipan nr man kör i hålan typ. Men vi får se.
eller köpa en pro pipe kunna kör hålan, Sen ha twinpipe kunna kör bana eller hård underlagS 500 R wrote:Absolut... så är det ju! Funderade ett tag på om man skulle skaffa en plugg och ta bort den ena pipan nr man kör i hålan typ. Men vi får se.
Jag har en PROpipe... eller rättare sagt två. Så pluggar jag den ena så har jag en PROpipe som det är menat.Burnout wrote:eller köpa en pro pipe kunna kör hålan, Sen ha twinpipe kunna kör bana eller hård underlagS 500 R wrote:Absolut... så är det ju! Funderade ett tag på om man skulle skaffa en plugg och ta bort den ena pipan nr man kör i hålan typ. Men vi får se.
Ja vet, men hur ska du "stäng en av två PROpipe"S 500 R wrote:Jag har en PROpipe... eller rättare sagt två. Så pluggar jag den ena så har jag en PROpipe som det är menat.Burnout wrote:eller köpa en pro pipe kunna kör hålan, Sen ha twinpipe kunna kör bana eller hård underlagS 500 R wrote:Absolut... så är det ju! Funderade ett tag på om man skulle skaffa en plugg och ta bort den ena pipan nr man kör i hålan typ. Men vi får se.
Ju måste plugg klarar håller hel tiden, Annars bara tappa plugg
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
du får utnyttja fjäder fästet på kröken,.
gör en plug med en ögla så du kan fästa
fast en fjäder på pluggen och den ena på kröken??
må fungera??
gör en plug med en ögla så du kan fästa
fast en fjäder på pluggen och den ena på kröken??
må fungera??
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Som Husse säger... borde funka!
Ja borde funkar! 
Körde 3 tankar på Vimmerbybanan i dag... grymt kul som vanligt! Men sen blev det tvärstopp. Bilen gick inte framåt men motorn gick bra. Min första tanke var ju spurdrevet, men icke! Jo, det var spurdrevet men inte rensade tänder utan att det hade separerat från hållaren och lagt sig mot metallen och hakat fast sig en skruv på gearplaten. Skit skumt! Sen hade jag tappat en pinne till bromsbeläggena.
Jag skulle behöva en sådan pinne som håller upp bromsbeläggena, är det någon som har en sådan över???
Det fanns med i delarna som följde med bilen. Iaf hade jag en sån komplett hållare med 2 pinnar i min lådaS 500 R wrote:Jag skulle behöva en sådan pinne som håller upp bromsbeläggena, är det någon som har en sådan över???
Du har ju den gamla i plast där det sitter två pinnar . Ta en av dom..S 500 R wrote:Jag skulle behöva en sådan pinne som håller upp bromsbeläggena, är det någon som har en sådan över???
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Robban wrote:Det fanns med i delarna som följde med bilen. Iaf hade jag en sån komplett hållare med 2 pinnar i min lådaS 500 R wrote:Jag skulle behöva en sådan pinne som håller upp bromsbeläggena, är det någon som har en sådan över???
Ska kolla det!!!Lusse wrote:Du har ju den gamla i plast där det sitter två pinnar . Ta en av dom..S 500 R wrote:Jag skulle behöva en sådan pinne som håller upp bromsbeläggena, är det någon som har en sådan över???