Carbon-Dave wrote:Ser ju kanonbra ut !
![]()
Vi får hålla ögonen öppna när nästa lämpliga bash kan inträffa i Hawaiihålan
Skulle jag ta ut min nya "gåbort" bil till en skitig grus grop...............Ja tack
Carbon-Dave wrote:Ser ju kanonbra ut !
![]()
Vi får hålla ögonen öppna när nästa lämpliga bash kan inträffa i Hawaiihålan
Verkligen märkligt! Men den kom ju fram i alla fall!Bjuggen wrote:Kan inte begripa vart pipan tog vägenS 500 R wrote:Så där ja! Nu börjar det hända grejer!Tog tre och en halv vecka från DDM. Brukar ju gå på en och en halv, max.
Och INGEN TULL![]()
Frågan kvarstår. Vart har den varit om den inte var hos tullen ??
Ja det är märkligt, kan du inte få pipan att klämma fram vart han har varit!S 500 R wrote:Verkligen märkligt! Men den kom ju fram i alla fall!Bjuggen wrote:Kan inte begripa vart pipan tog vägenS 500 R wrote:Så där ja! Nu börjar det hända grejer!Tog tre och en halv vecka från DDM. Brukar ju gå på en och en halv, max.
Och INGEN TULL![]()
Frågan kvarstår. Vart har den varit om den inte var hos tullen ??
Japp snikfrakt som gick den 3`e november från DDM.Bjuggen wrote:J.A. Har du också paket som är på äventyr??
När skickades det?
Det var en volvo 854R som hade 388 hk bänkat i deras broms! =)Bjuggen wrote:Jäkligt sjysta grabbar. Lite OT men vad hade du för 1:1 bil som det var värt att dra till THN för?? (nyfiken)sx3 wrote:Det ser riktigt bra ut!
Såg att du var inne på ATM i THN, det är EXTREMT trevliga och framför kompetenta killar!Såpass att jag vallfärdat från Stockholm 2 gånger för uppgraderingar av min förra 1/1 bil
vart ute o kört något då?
Nån provkörning blev det inte idag. Bor mitt i ett villaområde. Grannarna blir antagligen tokiga om det börjar bröta som en ilsken motorsåg mitt i kvällsvarden. Dessutom, kolsvart och sen är det nog bra att kolla accarna en gång extra.
Låter gött. Du är säker på att det inte är Skodan du menarCarbon-Dave wrote:Sorry !
Ja, det finns ju filmbevis på hur in i h-te den pickupen går så.....man vet ju aldrig !Bjuggen wrote:Låter gött. Du är säker på att det inte är Skodan du menarCarbon-Dave wrote:Sorry !

Japp. Får bli någon provkörning, sen blir det väl ett lite längre uppehåll. Malte snackade om att vi skulle köra lite workshop hemma hos mig i mellandagarna. Då blir det motorbyte i hans bil och montering av diverse hop ups som han har på väg hem. Då kan vi bromsa. Kanske även kan få ett provskott på Zen 29cc som jag sålde till Malte innan den åker i hans bil?Rallyfinnen wrote:Trevligt!
Nu borde vi alltså slänga upp den i bänken igen och se hur det blev med nya pipan då!
Vi kanske kan ta en hel dag med bänkning? Jag och Glenn hade tänkt att komma upp och bänka våra motorer hos Rally finnen..Bjuggen wrote:Japp. Får bli någon provkörning, sen blir det väl ett lite längre uppehåll. Malte snackade om att vi skulle köra lite workshop hemma hos mig i mellandagarna. Då blir det motorbyte i hans bil och montering av diverse hop ups som han har på väg hem. Då kan vi bromsa. Kanske även kan få ett provskott på Zen 29cc som jag sålde till Malte innan den åker i hans bil?Rallyfinnen wrote:Trevligt!
Nu borde vi alltså slänga upp den i bänken igen och se hur det blev med nya pipan då!
Som sagt. Riktigt go botten å fint bett på topp. En riktigt fin portning Rally
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests