Fan vad du har grejat då! Ser bra ut!
Vi får väl ta en körning här snart också, det börjar rycka i gasfingret på mig nu, har inte kört på över två veckor!
Rallyfinnen wrote:Hehe, en förklädd klon
Vi får väl ta en körning här snart också, det börjar rycka i gasfingret på mig nu, har inte kört på över två veckor!
Ja det tog all ledig tid förra veckan.....hann inte ens skriva om allt jag gjorde här.....och det är så mycket småprylar som jag inte bryr mig om att nämna nu, som bara tar tid att fixa.....Rallyfinnen wrote:Hehe, en förklädd klon
Du hade ju chansen att få klämma dit en äkta Rovan-insats med 4mm kolvstång.....S 500 R wrote:Jag vill också köra håla... men jag avslutade ju så fint med en kraschad stötdämpare ju!!!
Jag jobbade hårt på det... men jag känner mig besegrad helt enkelt... men snart är det nya grejer som förhoppningsvis håller... då jäklarCarbon-Dave wrote:Du hade ju chansen att få klämma dit en äkta Rovan-insats med 4mm kolvstång.....S 500 R wrote:Jag vill också köra håla... men jag avslutade ju så fint med en kraschad stötdämpare ju!!!
Users browsing this forum: No registered users and 75 guests