Jebogrens v24
Re: Jebogrens v24
Det är nya beställda kommer nästa vecka från ddm en annan sal jag tänkte på är ska det sitta en vatten pump i båten för nu är det bara kopplat med slangar från roder till motor o vidare men verkar inte funka så bra
Du får kolla så hålen i vatten in tagen öppna, så det inte är stopp i dom..jebogren wrote:Det är nya beställda kommer nästa vecka från ddm en annan sal jag tänkte på är ska det sitta en vatten pump i båten för nu är det bara kopplat med slangar från roder till motor o vidare men verkar inte funka så bra
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
efter jag skruvade ut högfarts nålen ca 3 varv så gick den, men propeller ligger djupt i vattnet och den tar mycke kraft från motorn men i bland kommer den upp och då går den som FAN tror att trimmplan kommer göra mycket när jag får på dom
Det låter bra. När får vi se båten igen nu när den går bättre?
denna veckan hoppas jag att jag får alla saker från usa så hoppnings vis på söndag ska jag testa den igen
Säg till så man kan komma ut å titta.
självklart kommer bilder vid denna ihop sättningen
så nu börjar det riktiga rivandet av båt har fått alla dela förutom dom som jag fick komplettera med idag men det är ju bara från sverige så dom har jag nog i morgon eller på torsdag
har tagit lite bilder idag så dom ploppar nog upp under kvällen
har tagit lite bilder idag så dom ploppar nog upp under kvällen
Tycker det är dåligt med bilder i denna tråden
Tycker jag med
var tvungen att köpa ny proppeler axel, och lite saker till styrningen till nya rodret glasfiber till att lappa alla hål borde komma imorgon eller över morgon sen kan ag börja bygga ihop den igen
Så där ja, där kom ett helt gäng