http://www.mmrlargescale.co.uk/shop/dep ... mr_monday/" onclick="window.open(this.href);return false;
MMR Mondays
- J.A racing
MMR Mondays
Nu har MMR dragit igång sina MMR Mondays igen.
http://www.mmrlargescale.co.uk/shop/dep ... mr_monday/" onclick="window.open(this.href);return false;
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- J.A racing
Re: MMR Mondays
Tidigare mailade dom ut det till reggade kunder.waqr wrote:Bra tips J.ADet där visste jag inte om att de hade haft förut!
En trevlig pipa där ju!!
- J.A racing
Ja nästan så man blir sugen på en själv.S 500 R wrote:En trevlig pipa där ju!!
Jo, enda nackdelen är ju att den sitter väldigt oskyddat. Finns en del trådar på HBF om skadade VRC piporS 500 R wrote:En trevlig pipa där ju!!
Letar Baja 5B
Men får dom pengarna kan det vara värt att testa... skit bra pris ju!waqr wrote:Jo, enda nackdelen är ju att den sitter väldigt oskyddat. Finns en del trådar på HBF om skadade VRC piporS 500 R wrote:En trevlig pipa där ju!!Grymt bra pris dock
- J.A racing
ähhhh! det finns bra skydd för bakmonterade pipor så det är inga bekymmer
Man ska inte tro på allt man läser. 
Då så, vad väntar du på. Bara att slå tillJ.A racing wrote:ähhhh! det finns bra skydd för bakmonterade pipor så det är inga bekymmerMan ska inte tro på allt man läser.
Letar Baja 5B
Den sitter väldigt utsatt så långt bak och högt. Bror min har en sådan ,efter första turen så blev den böjd.. Han har bygt skyd men det är svårt att bygga skyd snyggt..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Jag bara driver med dig Waqr, den lever farligt där bak på en 5B. Fast den är riktigt cool och hade jag en 5T skulle jag ej tveka alls på ett inköp för på dessa är det lättare att fixa till ett bra skydd under karossen. 
Usch vad taskig du är J.AJ.A racing wrote:Jag bara driver med dig Waqr, den lever farligt där bak på en 5B. Fast den är riktigt cool och hade jag en 5T skulle jag ej tveka alls på ett inköp för på dessa är det lättare att fixa till ett bra skydd under karossen.
Letar Baja 5B
Vad tror ni om extenders? Ser ut att vara ett bra pris. Någon som har dessa?! Vad är det som är så bra med dessa. ? BLir bilen mycket stabilare?
Ska man satsa på denna pipa?! PÅ en stock zen 270?!
Ska man satsa på denna pipa?! PÅ en stock zen 270?!
- J.A racing
Som jag fattat det så ska Propipe fungera till alla 4-bults Zenoah, vad det gäller extenders så vet jag inte. Jag skulle köpa Uber rc extenders dom har fallit mig i smaken. 
Håller med J.A. Uber RC verkar vara de bästa extenderserna just nu. Blir en uppsättning sådana för mig framöver!
Letar Baja 5B