Jebogrens FG MT Ghetto Basher
Re: Jebogrens FG MT Ghetto Basher
Nice!!! kommer bli as bra!!
mailade precis dom för att se om man kan få den i matt svart hade varit nice
Tror jag med... hade passat in på din bil!!!
jag vet att jag har sett bilder på den karossen i svart någonstans här på forumet men hittar inte dom kommer du ihåg vart dom kan ligga stefan ?
Låter som det kan bli riktigt läckert. Mattsvart låter snyggtjebogren wrote:la en beställning på alla festen och vinge till att bygga om monster trucken till en monster beetle pro från davesmotor så nu ska bara karossen beställas från fshopups.com
Letar Baja 5B
Här är dom... dom är visserligen blanksvarta...jebogren wrote:jag vet att jag har sett bilder på den karossen i svart någonstans här på forumet men hittar inte dom kommer du ihåg vart dom kan ligga stefan ?
viewtopic.php?f=5&t=603" onclick="window.open(this.href);return false;
ja mattsvart är det ända rätta,waqr wrote:Låter som det kan bli riktigt läckert. Mattsvart låter snyggtjebogren wrote:la en beställning på alla festen och vinge till att bygga om monster trucken till en monster beetle pro från davesmotor så nu ska bara karossen beställas från fshopups.com
fick mail från dom att dom ska försöka lösa mattsvart ska försöka beställa denna veckan
tack ville bara se den monterad i svart så jag väljer rätt modellS 500 R wrote:Här är dom... dom är visserligen blanksvarta...
Kommer nog bli perfekt!!jebogren wrote:tack ville bara se den monterad i svart så jag väljer rätt modellS 500 R wrote:Här är dom... dom är visserligen blanksvarta...
nu har första paketet kommit med vingar och plast delar nu fattas bara karossen till att få en monster beetle istället för monster trucken, skulle ha beställten men fick ett sponsor jobb som har sugit all min lediga tid så ska ta tag i det i slutet av nästa vecka när det mesta är tillbaka till det vanliga
Vad är bilderna!!
då var karossen beställd http://www.fshopups.com/FGbeetle.htm fast matt svart
NICE!! Ska bli kul att se sen!
Den karossen är grymt snygg tycker jag. Ska bli kul att se bilder på den monterad!
Letar Baja 5B
fick det mail från dom att dom har väldigt mycket att göra och kan inte börja på min beställning fören nästa torsdag och sedan tar det 4dagar att göra den
men den som väntar på något gott väntar alltid förlänge
men den som väntar på något gott väntar alltid förlänge