Maltes FG onroadresa!
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Ser ruggigt bra ut!
Går troligen iväg ett paket med lite prylar till dig imorgon, kasta det du inte har nytta av:)
Går troligen iväg ett paket med lite prylar till dig imorgon, kasta det du inte har nytta av:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Ser kanon ut Malte!
En fråga (som jag brukar ha....), på första bilden i dagens inlägg syns ett stag mellan bakarm och karossfästet på sidan. Är detta som är staget 9029?
En fråga (som jag brukar ha....), på första bilden i dagens inlägg syns ett stag mellan bakarm och karossfästet på sidan. Är detta som är staget 9029?
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Tack så mycket Peter! Ser fram emot detta! Kastar gör vi inte i våra trakter, vi ger det till Rallyfinnen eller Dave istället!Peter7 wrote:Ser ruggigt bra ut!
Går troligen iväg ett paket med lite prylar till dig imorgon, kasta det du inte har nytta av:)
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Stämmer bra det. http://rc-car-online-shop.de/shop/en/pr ... 2pcs-.htmlnho1 wrote:Ser kanon ut Malte!![]()
En fråga (som jag brukar ha....), på första bilden i dagens inlägg syns ett stag mellan bakarm och karossfästet på sidan. Är detta som är staget 9029?
Billös expertkommentator..
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Då fortsätter vi!

Servo blev en salig blandning av vad som fanns hemma i lådan.
Ace 1015 till gas/broms, HPI SFL-10 till styr och HPI SF-20 till frambromsarna.
Radio blir en Futaba 3pm-x

Fan vad den ser snabb ut!

Bajahump monterat, man tager vad man haver....


Bil nummer ett klar, nu ger sig Bjuggen på bil nummer två!

Servo blev en salig blandning av vad som fanns hemma i lådan.
Ace 1015 till gas/broms, HPI SFL-10 till styr och HPI SF-20 till frambromsarna.
Radio blir en Futaba 3pm-x

Fan vad den ser snabb ut!

Bajahump monterat, man tager vad man haver....


Bil nummer ett klar, nu ger sig Bjuggen på bil nummer två!
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Ja,blir nummer två får just nu agera reserdelsbil, så det blir bil nummer tre som kommer att gå ihop först!
Denna är det är det som Bjuggen har satt händerna i:

Som tur var blev det rivning med en gång, annars hade nog ett totalhaveri av diffen kommit som ett brev på posten!

En skruv kvar!

Någon som vill sponsra med delar?

Som sagt, diffen får ersättas med en annan, tages ifrån Nr 2 så länge!

Och så ser det ut just nu! Skall hem till Bjuggen i morgon så jag får väl hjälpa till att putsa lite!
Denna är det är det som Bjuggen har satt händerna i:

Som tur var blev det rivning med en gång, annars hade nog ett totalhaveri av diffen kommit som ett brev på posten!

En skruv kvar!

Någon som vill sponsra med delar?

Som sagt, diffen får ersättas med en annan, tages ifrån Nr 2 så länge!

Och så ser det ut just nu! Skall hem till Bjuggen i morgon så jag får väl hjälpa till att putsa lite!
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Den diffen såg inget rolig ut...
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
om jag sposar får jag mitt namn på
din bil då?
din bil då?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Nu vet jag inte om det är någon bra idé att sponsra en som kommer att ligga upp och ner brevid ett staket, men jag är öppen för alla förslag!huSSe wrote:om jag sposar får jag mitt namn på
din bil då?
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
hørt talas om den gamla rally ræven karlsson på taket? heheheh!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Krondrevet och innanmätet är okej. Bara att skruvarna till drevet släppt å skramlat runt litePeter7 wrote:Har kanske en..
FG artnr. 6064
Och så fattas 3 st 6718/8 men de går ju köpa i järnaffären.
Billös expertkommentator..
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Vad kostar en sponsorplats på bottenplattan??huSSe wrote:hørt talas om den gamla rally ræven karlsson på taket? heheheh!
Billös expertkommentator..
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
heheheeh! 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Har du liggande Peter så köper jag den gärna av dig!Peter7 wrote:Har kanske en..
Var hemma hos Kantor Bjuggen idag och pratade skit och lite FG. Mest skit iofs men bil no3 ser riktigt fin ut nu!
Trean var riktigt bra, glappfri och inga större slitage förrutom diffen, men det är ju på vintern sådant skall upptäckas!

Rent och propert, precis så det inte skall se ut!

Zen 230 i denna.

Rent och fint fram med!

Rhino 4 och 2x Ace 1015

Skulle vara fint att snart få provköra!

Även hyllorna bakom är intressant att titta på!

Som nytt!

Hmm, finns några bilar i det garaget nu!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests



