Det finns inte ett enda klistermärke på karossen, allt är lackat!
Har använt mig av Airbrush och faskolor och skurna airbrush shabloner!
Enjoy!
Så här såg det ut när maskeringen nästan var klar! (tillkom ett eller två motiv efter bilden togs)
Och här kladdar jag på lite fasmask (rekommenderar stark, sjukt bra maskering!!!
Här har grillen och reflektorn till lyktorna lackade i Silver
Och här är strålkastarna helt färdigställda
Fas charocoal är lagt på huv och tak, delvis på sidorna, min gamla beemer syns på bild också!
Motorhuven är klar, tack till Rapid-racing och SCS-m2 för support och lite annat!
Jaha, här har vi då Taz skön snubbe som tänker mycket! Sådär är jag ibland också och det är inte fel på oss för det!!
Sådär, så var "andra halvan" av karossen lackad också, blev fas blue pearl!
Och här har vi pillat bort outline's från mönster, dödskalle och o sånt och gör dom redo för ett lager vitt!
Ja, och nu var det vita applicerat som ni kan se![/IMG]
Jaha, här vet jag inte vad som hände, men jag glömde nog fota ett moment, för mina mönster har blivit fas key lime
Nu börjar det likna något här..
Baklyserna har fått sig en liten omgång dom med!
Jaha, då var karossen koat'ad och avmaskerad, som ni kanske märker så har jag inte bemödat mig med att maskera sidorutorna, för dom ska ändå klippas upp! Bakrutan var jag osäker på hur mkt jag ska ta upp, så den helmaskade jag!
Här kan man ju dra slutsatsen att jag backat allt med ett lager svart, och även förstärkningarna för vingen är på plats och den sk "bakvagns stabilisatorn" också.. gör karossen stumt monterat och jag inbillar mig att det är bra
Skyddsfilmen bortplockad, vinge+front monterad!!!