Superfint! Bra märket! Jag också snart på min 5t!S 500 R wrote:Mecatech är fina grejer, har jag på min bil med!
Jättefint bilen
Superfint! Bra märket! Jag också snart på min 5t!S 500 R wrote:Mecatech är fina grejer, har jag på min bil med!

Var köper du xceed verktygen? .Där jag har tittat så är dom dubbelt så dyra som hudy...sx3 wrote:Då har man beställt lite verktyg ur Xceeds sortiment!
Hudy var lite väl dyrt när man kunde få tillsynes lika, men gröna verktyg för halva priset
Det blev:
Insex 2.5mm
Insex 3mm
Insex 4mm
Phillips 2 / 5mm
Hylsmejsel 7mm
Hylsmejsel 8mm
Lexan reamer
Har börjat måla karossen lite, dock kommer jag inte att måla den som tänkt, då det var för svårt att maskera den som jag villa, dvs ville varselmärka den i bakpartiet som brittiska polisbilar!
Karossen kommer bli helvit med svarta lyktor, grill, luftintag och även baklysena. När nästa löning närmar sig kommer jag lägga en ny beställning från HARM, som kommer innehålla kolfibervinge som går i svart.. Så det blir en svart/vit kaross!
sant, jag kollade upp hylsnycklarna som låg på 25 USDLusse wrote:Här börjar det på 17 dollar.. http://www.hudy.net/eshop/products/prod ... tegoria=65
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests