Burnout`s RS5 T11 Damon
- J.A racing
Re: Burnout`s RS5 T11 Damon
J.A racing wrote:Team kompis haha!
Den är tema så lätt att måla och sätt dit dekal...
- J.A racing
Ja sen är det ett ballt race-stuk med den lacken, gillar när bilarna efterliknar "riktiga" racebilar.
Jag ska nog ge mig på att lacka en Martini Racing Porsche någon gång också.
Blir kul och se lite mer bilder på bilen när du får hem den.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Stämmer det "race-stuk". Men jag hade tänkte ljusorange och lite svart... Eller vanligt orange och lite svartJ.A racing wrote:Ja sen är det ett ballt race-stuk med den lacken, gillar när bilarna efterliknar "riktiga" racebilar.Jag ska nog ge mig på att lacka en Martini Racing Porsche någon gång också.
Jag vänta på få trackingnummer och en bild!
Bild? Adam kan man lita på, så ur det avseendet är det onödigt med bild. Bara så du vet =)Burnout wrote:Stämmer det "race-stuk". Men jag hade tänkte ljusorange och lite svart... Eller vanligt orange och lite svartJ.A racing wrote:Ja sen är det ett ballt race-stuk med den lacken, gillar när bilarna efterliknar "riktiga" racebilar.Jag ska nog ge mig på att lacka en Martini Racing Porsche någon gång också.
Blir kul och se lite mer bilder på bilen när du får hem den.![]()
Väntar själv på trackingnummer, fast jag tror en eller två artiklar kan behöva beställas från Tyskland först, innan han skickar till mig.
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Ja, äsch. Jag först gång köpa från rapidracing!sx3 wrote:Bild? Adam kan man lita på, så ur det avseendet är det onödigt med bild. Bara så du vet =)Burnout wrote:Stämmer det "race-stuk". Men jag hade tänkte ljusorange och lite svart... Eller vanligt orange och lite svartJ.A racing wrote:Ja sen är det ett ballt race-stuk med den lacken, gillar när bilarna efterliknar "riktiga" racebilar.Jag ska nog ge mig på att lacka en Martini Racing Porsche någon gång också.
Blir kul och se lite mer bilder på bilen när du får hem den.![]()
Väntar själv på trackingnummer, fast jag tror en eller två artiklar kan behöva beställas från Tyskland först, innan han skickar till mig.
Nästa gång köpa därifrån så behövs inget bild
Jag har en saker till från tysk men vi får se 
Vi e 3 pers från forumet som köpt nya HARM av honom, och jag har beställt grejor för säkert 15-20.000 av honom förutom bilen, allt är perfekt
Men jag förstår dig, man är alltid försiktig i början.. Men som sagt, du behöver inte oroa dig, han är hjälpsam och svarar artigt och professionellt på frågor, inga konstigheter med Adam =)
Han placerade sig 21'a plats på VM i år också, så han är duktigt på att köra också
Han placerade sig 21'a plats på VM i år också, så han är duktigt på att köra också
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Okej!sx3 wrote:Vi e 3 pers från forumet som köpt nya HARM av honom, och jag har beställt grejor för säkert 15-20.000 av honom förutom bilen, allt är perfektMen jag förstår dig, man är alltid försiktig i början.. Men som sagt, du behöver inte oroa dig, han är hjälpsam och svarar artigt och professionellt på frågor, inga konstigheter med Adam =)
- J.A racing
Ja han är kanon att handla av, nu har jag bara köpt lite små grejer och en pipa av honom. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jag bara vänta att den skicka från england

Idag jag har fått meddelanden från rapid racing.
Han har packa ner RS5 T11 i låda och den ska skicka imorgon..
Vad blir kul att kommer den

Han har packa ner RS5 T11 i låda och den ska skicka imorgon..
Vad blir kul att kommer den
Görgött. Hoppas få se bilder snarast. 
SjälvklartWeber wrote:Görgött. Hoppas få se bilder snarast.