Smurfens Porsche. ( Nöjd )
- J.A racing
Re: Smurfens Porsche. ( Hemma )
Bägge är ok
Fick du färgen idag då, har lackererskan påbörjat än?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Fick ingen färg. Mailade och kolla och de hade inte alla burkar på lager så det var väntetid på resterande burkar.
Så det blir väl lagom till helgen om man har tur. Nästan så man skall åka ner till norrköping och handla dem över disk istället.
Så det blir väl lagom till helgen om man har tur. Nästan så man skall åka ner till norrköping och handla dem över disk istället.
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
Vilken affär i Norrköping tänker du på?
Hur många burkar räknar du med att det går åt?
Hur många burkar räknar du med att det går åt?
Re: Smurfens Porsche. ( Inkörning pågår )
beroende på färgval skulle jag säga 3-4 burkar sen 1 burk svart/vit att backa med.
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Lekhuset tror jag det heter. Fick tips av en klubbkamrat att de sålde sådan färg.
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
Vad kostar en burk? Om det är 3-4 burkar plus ev en burk att backanup med, verkar bli ganska dyrt? 
min beställning slutade på lite mer än 800 kr. Bara färg till Porschen.
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
VA? 800kr?Smurfen wrote:min beställning slutade på lite mer än 800 kr. Bara färg till Porschen.
Hur många burkar var det? Trodde en burk var strax över 100kr?
Swedrc tar väl 115 eller 125:- burken tror jag!
Så 4 burkar borde bli 450-500 kr?S 500 R wrote:Swedrc tar väl 115 eller 125:- burken tror jag!
Borde vara...nho1 wrote:Så 4 burkar borde bli 450-500 kr?S 500 R wrote:Swedrc tar väl 115 eller 125:- burken tror jag!
Jag köpte 6 burkar totalt. 5 blåa och 1 svart.
Så med frakt och så så slutade det straxt över 800 kr.
Så med frakt och så så slutade det straxt över 800 kr.
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
Idag har jag fixat bakre fjäderstag och främre uppstagningsplåt. Men glömde självklart dem på jobbet så fick inte testa dem på bilen idag. Det får bli imorgon.
Annars så gick det bra idag. 1.5 sec snabbare än med trucken på gamla däck och inkörning. Nålade den aldrig snålare än som den har varit hela tiden. Blir under veckan om jag hinner. Svampen tjatade om att jag ska följa med till Skarpnäck på Lördag. Han tillomed erbjöd sig att låna ut sin kaross. Vi får se om jag hinner småfixa lite med bilen under resten av veckan. Annars är jag grymt nöjd med bilen så här länge...
Annars så gick det bra idag. 1.5 sec snabbare än med trucken på gamla däck och inkörning. Nålade den aldrig snålare än som den har varit hela tiden. Blir under veckan om jag hinner. Svampen tjatade om att jag ska följa med till Skarpnäck på Lördag. Han tillomed erbjöd sig att låna ut sin kaross. Vi får se om jag hinner småfixa lite med bilen under resten av veckan. Annars är jag grymt nöjd med bilen så här länge...
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
- J.A racing
Kul att du fått fart på den redan
Men det är ju alldeles för lite bilder på den ju. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Kommer lite bilder imorgon på de nya delarna..
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx