Burnout`s RS5 T11 Damon
Re: Burnout`s RS5 T11 Damon
Men snygga den:

Det kan man lugnt säga... kommer köra så mycket jag kan.Burnout wrote:Ja, Blir mycket köra i våren och delvis sommarS 500 R wrote:Den är snygg. Den ar Micke här på forumet. Han kommer du träffa på V-8
Samma mig!S 500 R wrote:Det kan man lugnt säga... kommer köra så mycket jag kan.Burnout wrote:Ja, Blir mycket köra i våren och delvis sommarS 500 R wrote:Den är snygg. Den ar Micke här på forumet. Han kommer du träffa på V-8
Vi kanske kan göra ett grupp köp på däck.. Har sett att nån handlare gav bättre pris om man köpte 10 par eller mer.. 
Billös expertkommentator..
Absolut ska vi gå ihop. Vi är minst 3st i GBG som ska köpa däck tillsammans.
Grymt burnis! =)
Köp en 4 dörrars kaross som är efra homologerad, så får du vara med o tävla om du skulle bli sugen =)
M3 GTR och M3 är najs, men vi får inte använda dom =(
Köp en 4 dörrars kaross som är efra homologerad, så får du vara med o tävla om du skulle bli sugen =)
My motor is stalled but my wheels are still spinning
- Rallyfinnen
Grattis!
Visst var den konverterad från T10 till T11? Har för mig att T10-delarna följde med också?
Jag kanske skulle vara intresserad av att köpa något av T10-delarna att ha i reserv senare.
Stefan: jag är också intresserad av att handa däck till våren.
Visst var den konverterad från T10 till T11? Har för mig att T10-delarna följde med också?
Jag kanske skulle vara intresserad av att köpa något av T10-delarna att ha i reserv senare.
Stefan: jag är också intresserad av att handa däck till våren.
Bra Sam. Säger till när det blir aktuellt.
Tack! ok! Den då: http://rc-car-online-shop.de/shop/en/pr ... y0075.htmlsx3 wrote:Grymt burnis! =)

Står: Fits chassis with 535 mm wheelbase, current touring car width. EFRA and DMC homologated. Body set includes front part, main part and rear wing.
Tack! jag vet inte heller om den konverterad T10 till T11.Rallyfinnen wrote:Grattis!
Men han i england sagt bara den är T11
Ja, bra ide på grupp köpa däckar men jag vet inte när blir av köpa däcken..
Jag vill vänta lite till typ januari el februari..
Jag måste byta broms-skriva alla fyra och oket behövs göra rena sen byta kullager alla som finns i bilen.
ev LSD diff behöver översyn och småsaker som ska fixa! när kommit bilen
Jag vill vänta lite till typ januari el februari..
Jag måste byta broms-skriva alla fyra och oket behövs göra rena sen byta kullager alla som finns i bilen.
ev LSD diff behöver översyn och småsaker som ska fixa! när kommit bilen
Jag kände igen på kaross på youtube och betyda den varit racing på Vm och em 2011sx3 wrote:Här finns bilder på din bil Burnis!
http://www.rctek.com/phpBB/album_person ... er_id=2280
Ja, kanske? Jag känner inte igen den.. Men jag har faktiskt inte sett alla bilder eller filmer heller 
Sx3 tack för länka där!
Hitta en annons såld som jag köpa den ,denna den är äkta T11 inte T11 RDK eller T10..
Skönt vad vet dessa modellnamn!
Nästa veck ska få tracknummer och en bild på paket före skicka till mig
Hitta en annons såld som jag köpa den ,denna den är äkta T11 inte T11 RDK eller T10..
Skönt vad vet dessa modellnamn!
Nästa veck ska få tracknummer och en bild på paket före skicka till mig