Gjorde ett litet stag mellan karosspinnarna i bak också. Karossen har rört sig lite onödigt mycket innan, så jag tycker det blir svårt att bedöma chassirörelserna när man kör, men nu är den stagad i sidled och jag har dessutom ett bra handtag när jag ska lyfta bilen
Jag vill att pinnarna ska kunna flexa bakåt när det smäller för att spara på karossen, men åt sidorna får den vara relativt styv.

Fick ett infall att jag ville 'cornerweight:a' bilen också, så jag har beställt fyra billiga 5kg digitalvågar på ebay. Lär nog ta en bra stund innan jag får dom (från kina), men det blir intressant att testa! Tror det kan underlätta när man justerar bilen, och man ser dessutom viktfördelningen fram/bak och höger/vänster. Så gör man ju på riktiga bilar, så varför inte på dessa också!?
Har också beställt en 'camber gauge' och lite lager för att bygga om främre krängaren från kullagergrossisten. Nu börjar det bli onödigt seriöst när inte lådan till sexkantnycklarna duger för att höfta hjulvinklarna längre!