Coolt och snabbare!
Jag vill ha sådan QD motorn och kanske faluga båt
Det bra med Apache i grovsjö men Jag gilla mer faluga..jebogren wrote:Jag gillar apache skroven dom väldigt bra i grovsjö annars har ju big tee racing fina båtar dom kan du få helt i kolfiber
Jph har ju en på väg hem kan lägga in någon bild på den sen
Ska du tävla så är det qd 26 o typ faluga 140 som gällerBurnout wrote:Det bra med Apache i grovsjö men Jag gilla mer faluga..jebogren wrote:Jag gillar apache skroven dom väldigt bra i grovsjö annars har ju big tee racing fina båtar dom kan du få helt i kolfiber
Gärna bilder på den..![]()
Sist tiden jag mycket kolla olika typer båt och olika motorer... Men nog blir QD!![]()
Men jag sugen att tävling också.. Jag ska kolla vad har regel just den klass 27cc.
Ja om kul kan mäta QD mot PRO mod..jebogren wrote:Ska du tävla så är det qd 26 o typ faluga 140 som gällerBurnout wrote:Det bra med Apache i grovsjö men Jag gilla mer faluga..jebogren wrote:Jag gillar apache skroven dom väldigt bra i grovsjö annars har ju big tee racing fina båtar dom kan du få helt i kolfiber
Gärna bilder på den..![]()
Sist tiden jag mycket kolla olika typer båt och olika motorer... Men nog blir QD!![]()
Men jag sugen att tävling också.. Jag ska kolla vad har regel just den klass 27cc.
Hade varit kul o få mäta min motor mot en qd
Jajebogren wrote:jag har också GPS grymt smidigt vid in nålning
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests