Ja gör det ! det kann vara en kul grej att se på..waqr wrote:Låter bra det.....då kanske man skulle göra iordning min Kyosho Viper och ta ett race med Sideburn
LS RC-båtar
Re: LS RC-båtar
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Tycker jag absolut du ska göra!!!waqr wrote:Låter bra det.....då kanske man skulle göra iordning min Kyosho Viper och ta ett race med Sideburn
Vi får se hur jag gör. Har varit sugen på detta flera gånger men det har aldrig blivit av. Gäller att jag får ett stort försprång om vi nu Sideburn köper en sån där värsting båt 
Letar Baja 5B
- sideburn80
Ja men dom stora båtarna är ju så fräcka, ja vi får se vad plånboken sägerS 500 R wrote:Ja, du verkar ju ha snöat in på båtar totalt nu... så nu vill vi se en till vimmerbyträffen...
Håller med dig... dom är as fräcka! Men köper du en måste du ta med den!!sideburn80 wrote:Ja men dom stora båtarna är ju så fräcka, ja vi får se vad plånboken sägerS 500 R wrote:Ja, du verkar ju ha snöat in på båtar totalt nu... så nu vill vi se en till vimmerbyträffen...
- sideburn80
Vem ska bli först? du eller jag, eller rent av någon annan?waqr wrote:Vi får se hur jag gör. Har varit sugen på detta flera gånger men det har aldrig blivit av. Gäller att jag får ett stort försprång om vi nu Sideburn köper en sån där värsting båt
stelunex och J.A verkar ju sugna med ju
- sideburn80
Helt klart! Jobba, jobba, jobba.......S 500 R wrote:Håller med dig... dom är as fräcka! Men köper du en måste du ta med den!!sideburn80 wrote:Ja men dom stora båtarna är ju så fräcka, ja vi får se vad plånboken sägerS 500 R wrote:Ja, du verkar ju ha snöat in på båtar totalt nu... så nu vill vi se en till vimmerbyträffen...
Då kanske jag skulle ta med mig min lilla Kyosho skuta...jag menar nå´n måste ju bli sist oxå ...

MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Vart köpte ni era båtar ifrån?
Var/är du nöjd kvalitén på din Navicraft Adrenaline?
Hur pass nöjd var Stelunex nöjd med sin?[/quote]
Jag köpte min båt på blocket, rev hela båten, och byggde nytt racket där jag monterade i en Zenoah 260pum, med trimpipa, trimplan, annan propp mm, Båten gick riktigt bra. Är lite sugen på en ny båt. Skulle vara kul med dubbla motorer.
Var/är du nöjd kvalitén på din Navicraft Adrenaline?
Hur pass nöjd var Stelunex nöjd med sin?[/quote]
Jag köpte min båt på blocket, rev hela båten, och byggde nytt racket där jag monterade i en Zenoah 260pum, med trimpipa, trimplan, annan propp mm, Båten gick riktigt bra. Är lite sugen på en ny båt. Skulle vara kul med dubbla motorer.
- sideburn80
Okej, ja man kan ju komma ner lite i pris om köper därifrån.Stelunex wrote: Jag köpte min båt på blocket, rev hela båten, och byggde nytt racket där jag monterade i en Zenoah 260pum, med trimpipa, trimplan, annan propp mm, Båten gick riktigt bra. Är lite sugen på en ny båt. Skulle vara kul med dubbla motorer.
Har säkert fråga tidigare, men har du några bilder?
JA! Kan du inte skaffa en till så får vi en projekt-tråd på den nya båten
-
Ntch in da dirt
Har ni sett att det finns en på tradera till salu den va vist sprudlans ny.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Fast den platsen abonnerar jag ju på med min Kyosho ViperMats B wrote:Då kanske jag skulle ta med mig min lilla Kyosho skuta...jag menar nå´n måste ju bli sist oxå ...![]()
![]()
![]()
Letar Baja 5B
Har du en länk???Mcd powa wrote:Har ni sett att det finns en på tradera till salu den va vist sprudlans ny.
Här är en .http://www.tradera.com/Stort-skrov-till ... _106188269" onclick="window.open(this.href);return false;S 500 R wrote:Har du en länk???Mcd powa wrote:Har ni sett att det finns en på tradera till salu den va vist sprudlans ny.
Eller är det den här. http://www.tradera.com/1-5-rc-bat-1-3-m ... _106086572" onclick="window.open(this.href);return false;
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Så där ja... inte farligt för en sådan båt väl???Lusse wrote:Här är en .http://www.tradera.com/Stort-skrov-till ... _106188269" onclick="window.open(this.href);return false;S 500 R wrote:Har du en länk???Mcd powa wrote:Har ni sett att det finns en på tradera till salu den va vist sprudlans ny.
Eller är det den här. http://www.tradera.com/1-5-rc-bat-1-3-m ... _106086572" onclick="window.open(this.href);return false;