waqr wrote:Finns det nån serie i Sverige där man tävlar med såpass stora RC båtar?
Det känns om att waqr är sugen på att skaffa
Det är jag iaf, det kanske blir någon eller några båtar här på forat till sommarn.
Vi får väl rejjsa lite i så fall?
Hadde en Navicraft Adrenaline som jag satt på en trimpipa på samt bytte ut insuget samt större förgasare
gick riktigt bra när stenelux o jag var ut o luftade dom en helg......
FG 08 Bmw Alms
FG 08 BMW Alms
FG Porsche GT2
FG F1 Comp
FG F1
Losi 5IVE
MCD v4 sport
Ducati 1:5
Nuova Faor 1:5 Repsol
LS Skoter
3x skoter ArtAttack
MRX5 1:5
2x vmx 450 cross
Losi Eight Buggy1:8 El
DURANGO DEX 410
Hadde en Navicraft Adrenaline som jag satt på en trimpipa på samt bytte ut insuget samt större förgasare
gick riktigt bra när stenelux o jag var ut o luftade dom en helg......
Vart köpte ni era båtar ifrån?
Var/är du nöjd kvalitén på din Navicraft Adrenaline?
Hur pass nöjd var Stelunex nöjd med sin?
sideburn80 wrote:Har inte Mcd powa en bensin-båt som han skulle kunna dela med sig av här på forat?
Sorry guys den såldes i höstas men ångrar det nu kan jag erkänna.
Det var en som var ca 130 cm lång o vägde 7 kilo med 26 cc motor toppfart ca 70 km vet ej vad det blev omvandlat till knop.
Dock är min nya bil så dyr så det blir ingen ny båt på bra länge nu .Det blir så mycket kringkostnader med ls båt då det rekommenderas skarp med 1/1 båt som följe när man kör dessa
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
sideburn80 wrote:Har inte Mcd powa en bensin-båt som han skulle kunna dela med sig av här på forat?
Sorry guys den såldes i höstas men ångrar det nu kan jag erkänna.
Det var en som var ca 130 cm lång o vägde 7 kilo med 26 cc motor toppfart ca 70 km vet ej vad det blev omvandlat till knop.
Dock är min nya bil så dyr så det blir ingen ny båt på bra länge nu .Det blir så mycket kringkostnader med ls båt då det rekommenderas skarp med 1/1 båt som följe när man kör dessa
På tal om den nya bilen... när får man veta mer om den???
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se