Jepp, till Hopptornet .även årets fjutt är såldjebogren wrote:har du sålt Tenkaran ?
Pacer 70 kolfiber
Re: Pacer 70 kolfiber
-
Snygga båtar och imponerande byggen. Snyggt!!!
Men de är nått att hålla igång.
Jag vet....
Är gjutningen på Pacern bra?
Har fn. 6 bensinbåtar som är körklara, 3st hydros, 1st offshore, 1st Skater Catta, 1st CrackerBox.
Pågång 2st Offshore O27 som ska byggas i vinter.
Åså 5st gamla glödbåtar hydros (mest skrov) som är hyll-värmare.

Men de är nått att hålla igång.

Är gjutningen på Pacern bra?
Har fn. 6 bensinbåtar som är körklara, 3st hydros, 1st offshore, 1st Skater Catta, 1st CrackerBox.
Pågång 2st Offshore O27 som ska byggas i vinter.
Åså 5st gamla glödbåtar hydros (mest skrov) som är hyll-värmare.
Tack,
Pacern går inte att jämföra med mina MHZ Mystic!!! men den ska fixas.
Pacern går inte att jämföra med mina MHZ Mystic!!! men den ska fixas.
trevligt har han bestämmt vad han ska köra för motorer i den ? den borde man ju får platts med 6 st iJPH wrote:Jepp, till Hopptornet .även årets fjutt är såldjebogren wrote:har du sålt Tenkaran ?

Nää, han har inte börjat med den och sen kommer inte att bli klar till sommarenjebogren wrote:trevligt har han bestämmt vad han ska köra för motorer i den ? den borde man ju får platts med 6 st iJPH wrote:Jepp, till Hopptornet .även årets fjutt är såldjebogren wrote:har du sålt Tenkaran ?
trevligt har han bestämmt vad han ska köra för motorer i den ? den borde man ju får platts med 6 st i
[/quote]
Nää, han har inte börjat med den och sen kommer inte att bli klar till sommaren[/quote] nä det förstår jag
vet inte ens om min skater kommer vara kör bar till sommaren

Nää, han har inte börjat med den och sen kommer inte att bli klar till sommaren[/quote] nä det förstår jag
vet inte ens om min skater kommer vara kör bar till sommaren