Page 1 of 1

Kyosho Scorpion i Skala xxl?

Posted: 06 Sep 2012, 22:17
by Dakeman
Verkar vara skala 1:6/1:7 från kyosho?? Allt större än 1:8 brukar ju anses som LS så här har vi väl en till??

http://www.kyosho.se/modell_detaljer.as ... ldLopNr=01

Re: Kyosho Scorpion i Skala xxl?

Posted: 07 Sep 2012, 06:20
by J.A racing
Har kikat lite på den med, verkar lite grym tycker jag. Det var just orginalet Scorpion som lockade in mig på "riktigt radiostyrt" som Kyosho säger vid typ 10 års ålder. :rock2:

[youtube][/youtube]

Re: Kyosho Scorpion i Skala xxl?

Posted: 16 Sep 2012, 20:01
by Dakeman
Ganska stor trots allt...



scorpio.JPG

Re: Kyosho Scorpion i Skala xxl?

Posted: 06 Oct 2012, 21:33
by J.A racing
[youtube][/youtube]

Re: Kyosho Scorpion i Skala xxl?

Posted: 24 Feb 2013, 20:45
by J.A racing
Någon som har testat denna eller till och med köpt sig en? Är lite sugen på en busbil att ha här hemma samt att grabben kan köra med den också. Det kommer att komma en GP (nitro) version snart med. Fast jag tror nog mer på BL-bilen så det bara är att ladda och köra med den och slippa nitrokladdet fast det luktar ju lite läckert förståss. Proline 3.8 slingshot paddlar med desperado fälgar ska passa på den.