Page 1 of 1

Butiker LS bilar i runt Östergötland.?

Posted: 25 Jul 2011, 10:22
by Robban.z
Sitter själv hemma på semester med barnen idag då frugan jobbar och funderar på om det finns någon butik i närheten av östergötland där man kan åka o titta klämma lite på LS bilar för att jag lättare ska komma till skott att köpa en..?? Någon som har tips???

/Robban.Z

Re: Öppna butiker!!??

Posted: 25 Jul 2011, 10:42
by S 500 R
Måste vara Swedrc i Valdermarsvik som är närmast då gissar jag på!

Re: Öppna butiker!!??

Posted: 25 Jul 2011, 10:50
by Robban.z
Jo jag vet swed rc men det verkar vara stängt där.. Kanske har han semester.!!

Re: Öppna butiker!!??

Posted: 25 Jul 2011, 12:04
by S 500 R
Det tror jag inte han har... ring och kolla, Zara brukar vara hemma.

Re: Öppna butiker!!??

Posted: 25 Jul 2011, 17:49
by ulu
Vi har öppet! :thumbsup:
Telecenter i Vimmerby. Vi har de flesta HPI-modeller hemma.

Re: Öppna butiker!!??

Posted: 25 Jul 2011, 21:01
by Robban.z
Jag ringde till swedrc i Valdermarsvik, det är ju bara drygt 5 mil från mig och hörde med dom om man kunde komma dit och kika lite och jag var välkommen direkt så jag åkte dit nu på kvällen och jag måste säga att det var riktigt trevligt, Grymt trevliga.. Så nu kan det nog eventuellt bli en MCD RRv4 Comp med lite godsaker på.. Grym bil och bra fyrhjulsdrift som jag helst vill ha.... Fortfarande sugen på bajan ochså.. Ska sova på saken och invänta slutgiltigt pris från honom..

Re: Öppna butiker!!??

Posted: 25 Jul 2011, 21:04
by S 500 R
Så länge man inte ska basha i en grusgropp så är MCD underbar. Grymt kul banbil måste jag säga!

Re: Öppna butiker!!??

Posted: 25 Jul 2011, 21:06
by huSSe
andreas är trevlig!
vilekn än du väljer så får du en rolig bil.
har du möjlighet för ban körning så välj mcd rr.
ska du bara basha så välj hpi baja.
så tycker jag dock.