Hej ni som har monterat mini kamera på era bilar hur har ni satt fast fästet i karossen?
använde ni någon gummi mellanlägg eller något annat? jag skruvade fästet direkt i karossen
på min Fg Jeep men när jag tittar på filmen så vibrerar kameran så man tror man är aspackad
när man ser på filmen. Tacksam för tips hur ni gjort! för dom filmer ni lagt upp är ju av bra kvallitet.
/ Capton
MINI KAMERA.
MINI KAMERA.
Jag kör: Fg monster jeep, Hpi baja 5b-ss,+ div 1/8, 1/10, 1/18 och mini-z bilar.
Re: MINI KAMERA.
Om det är "keps-kameran" du menar så tror jag att det är konstaterat att det går inte ha den på bilen. Utan då får man nog skaffa sig en GoPro kamera typ.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
prova med en bit skumgummi mellan karossen och kameran??
kan gå. det reduserar ju lite skakningar?
kan gå. det reduserar ju lite skakningar?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Jag tror Rallyfinnen testade det mesta om jag inte minns fel. Men han fick det aldrig att funka tillfredsställande.
Den måste sitta stumt. Sen en kamera av bra kvalité. Typ GoPro eller dylikt. Jag köpte nåt billigt skit. Den funkar gott som kepscam. Men inge vidare på bilen.
Ok tack för svaren har för mig att rallyfinnen hade hyfsad bild men jag kan nog minnas fel.
Jag kör: Fg monster jeep, Hpi baja 5b-ss,+ div 1/8, 1/10, 1/18 och mini-z bilar.