MMR Mondays
Re: MMR Mondays
Jag fick mail i dag... och då yrade han om delar som inte jag har beställt... så jag vet inte vad som händer!
Hmmm....låter inget vidare. Dom är ju långt ifrån DDM och SwedRC vad gäller ordning och reda iallafall 
Letar Baja 5B
DDM verkar inte var så bra dom hellee längre... viewtopic.php?f=15&t=729&start=120" onclick="window.open(this.href);return false;
Nä, det är tråkigt detta...
Nej, jag såg den tråden men jag håller DDM som mycket bättre ändå med tanke på hur mycket alla handlat där under årens lopp utan att man hört något negativt. Jag har haft grym service därifrån och aldrig upplevt något negativt på alla beställningar jag lagt.S 500 R wrote:DDM verkar inte var så bra dom hellee längre... viewtopic.php?f=15&t=729&start=120" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry, blev lite
Last edited by waqr on 31 Mar 2010, 16:22, edited 1 time in total.
Letar Baja 5B
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
håller med dig om ddm och swedrc.waqr wrote:Hmmm....låter inget vidare. Dom är ju långt ifrån DDM och SwedRC vad gäller ordning och reda iallafall
bestælde lite grejer samma vecka jag for ut.
och hade grejerna hemma veckan efter.
kanon service, samma med swedrc man får svar på
frågorna man har, och andreas førsøker fixa det man
vill ha. aldrig omøjlig.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
-
Ntch in da dirt
DDm tycker jag om då det går rekord fort med deras leveranser 4 dagar för en motor är ju snabbt inovative hobby är däremot inte lika snabba då det tar längre tid från dem.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Vad jag vet så har aldrig Lusse haft problem med MMR heller. Hoppas det var tillfälligt från DDM.
Nu har jag prata med Gareth... så nu är allt som det ska... så förhoppningsvis skulle han få iväg grejerna i morgon!
Är det någon som fått hem sina delar från dessa nissar?! La en beställning 23/3 på ett par delar. Har mailat flera gånger utan svar. Men pengar på kortet har de dragit.
Nu var det sista gången jag beställde från dem. Känns mycket oseriöst.
No more MMR....................
Nu var det sista gången jag beställde från dem. Känns mycket oseriöst.
No more MMR....................
Tror alla som beställt från MMR har drabbats av detta. Jag gjorde en två beställningar tidigare i våras och det tog typ 1 månad innan grejerna kom. Dom är sjukt sega 
Letar Baja 5B
Gillar inte denna stil. Om man har problem så är det minsta jag begär att man hör av sig och berättar vad & varför? Då är jag inte omöjlig. Men att inte ens svara..waqr wrote:Tror alla som beställt från MMR har drabbats av detta. Jag gjorde en två beställningar tidigare i våras och det tog typ 1 månad innan grejerna kom. Dom är sjukt sega
MMR no thanks..
Nej, jag håller med dig. Kommer heller aldrig handla nåt mer därifrån. Konstigt, har handlat ett 20- tal gånger från DDM och där har det aldrig krånglat. Nej, för mig blir det DDM i fortsättningen.
Letar Baja 5B
Jag har beställt grejer där ifrån den3-4-2010och nu är det den13-4-2010. Och jag har inte fått något än.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Rallyfinnen
Fan, att jag inte läst denna tråd innan..
Jag beställde mina diffdrev till baja-majan från dessa nissar.. nu drog jag direkt iväg ett mail för att kolla om dom skickat dom än.
Jag beställde ju därifrån (7:e april)för att dom skulle finnas på lager, kanske jag beställt från två ställen helt i onödan nu då, och får vänta i evigheter ändå!
Jag beställde mina diffdrev till baja-majan från dessa nissar.. nu drog jag direkt iväg ett mail för att kolla om dom skickat dom än.
Jag beställde ju därifrån (7:e april)för att dom skulle finnas på lager, kanske jag beställt från två ställen helt i onödan nu då, och får vänta i evigheter ändå!
Testa live chatten hos MMR Rallyfinnen. Där får du betydligt snabbare svar än via mailen.
Letar Baja 5B